• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
4

ایلان ماسک ۹۶۳ میلیون دلار از سهام تسلا را فروخت

  • کد خبر : 31799
  • 20 آذر 1400 - 17:01
ایلان ماسک ۹۶۳ میلیون دلار از سهام تسلا را فروخت
ایلان ماسک به خلاص شدن از دست سهام‌های تسلا خود ادامه می‌دهد.

ایلان ماسک ۹۶۳ میلیون دلار از سهام تسلا را فروخت

ایلان ماسک به خلاص شدن از دست سهام‌های تسلا خود ادامه می‌دهد.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،این میلیاردر حوزه تکنولوژی حدود ۹۳۴,۰۹۱ عدد از سهم‌های تسلا را فروخت که گزارش آنها توسط کمیسیون تبادلات ارزی روز پنج‌شنبه منتشر شد. این سهم‌ها قیمتی معادل ۹۶۳.۲ میلیون دلار دارند.

ایلان ماسک که در حال حاضر ثروتمندترین فرد در جهان است، بنا به مستندات، با استفاده از گزینه مالیاتی پیش روی خود، ۲. ۱۷ میلیون دیگر از سهام تسلا را خریداری کرده است. قیمت سهام تسلا پس از سقوط ۶ درصدی در هفته پیش، در روز جمعه و پیش از باز شدن بازار، ۱ درصد سقوط کرده بود. که البته این کاهش ممکن است به خاطر توییتی از ایلان ماسک باشد که اعلام کرده بود قصد دارد از شغل خود به عنوان مدیرعامل استعفا کرده و به عنوان اینفلوئنسر به فعالیت خود ادامه دهد، که البته مشخص نیست وی قصد شوخی داشته است یا خیر.

ماه گذشته، ماسک مجموعاً ۹.۸۵ میلیارد از سهام تسلا را به همراه ۶.۹ میلیارد دیگری که ۱۰‌ام نوامبر و ۱.۹ میلیاردی که در روز ۱۵ و ۱۶ نوامبر فروخته بود، برای رفع مستلزمات مالیاتی خود، فروخت.

روز ۶ نوامبر ماسک از ۶۲.۵ میلیون دنبال‌کننده خود در توییتر خواست که سرنوشت دارایی‌های وی از شرکت تسلا را تعیین کنند. وی به مردم امکان انتخاب گزینه‌های بله یا خیر را داده بود و وعده داد مطابق نتیجه نهایی این نظرسنجی عمل کند. حدود ۳,۵۱۹,۲۵۲ میلیون نفر رای دادند که رای ۵۷. ۹ آنها مثبت بود. فارغ از نتیجه نظرسنجی، ماسک به هرحال به علت پرداخت مالیاتی ۱۵ میلیارد دلاری‌ای که در انتظارش بود، باید بخشی از سهام خود در تسلا را می‌فروخت.

مطالب خواندنی:  جدیدترین جزییات آیفون ۱۲/پرو ۵G فاش شد

سایر اعضای فعلی و سابق کادر تسلا شامل رابین دن‌هولم، کیمبال ماسک، ایرا ارن‌‌پرایس و آنتونیو گراسیاس نیز صدها میلیون دلار از سهام تسلای خود را در ۲۸‌ام اکتبر، و در زمانی که ارزش سهام این شرکت در بازر بورس نزدک اوج گرفته بود، فروختند.

منبع: CNBC

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=31799

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.