• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
اخبار امروز : 5
0
3

اینستاگرام به‌زودی همه پست های ویدیویی را در ریلز منتشر می کند

  • کد خبر : 37702
  • 10 تیر 1401 - 18:51
اینستاگرام به‌زودی همه پست های ویدیویی را در ریلز منتشر می کند
اینستاگرام برای رقابت با تیک تاک قابلیت‌های متنوعی به پلتفرم خود اضافه کرده است و حالا یک افشاگر مطرح به نام مت ناوارا (Matt Navarra) با انتشار یک اسکرین‌شات گفته است که اینستاگرام در حال تست قابلیتی است که اجازه خواهد داد

اینستاگرام به‌زودی همه پست های ویدیویی را در ریلز منتشر می کند

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،اینستاگرام برای رقابت با تیک تاک قابلیت‌های متنوعی به پلتفرم خود اضافه کرده است و حالا یک افشاگر مطرح به نام مت ناوارا (Matt Navarra) با انتشار یک اسکرین‌شات گفته است که اینستاگرام در حال تست قابلیتی است که اجازه خواهد داد هر ویدیوی منتشرشده در این پلتفرم، در سرویس ریلز نیز منتشر شود. به این ترتیب، بازدید ویدیوها در اینستاگرام افزایش خواهد یافت.

سخنگوی متا هم تایید کرده است که چنین قابلیتی برای اینستاگزام در حال آزمایش است و تجربه ویدیویی کاربران را در این شبکه اجتماعی بهبود خواهد بخشید. همانطور که می‌دانید سرویس ریلز برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ معرفی شد و حالا تعداد کاربران بسیار افزایش یافته است.

اینستاگرام به‌زودی همه پست های ویدیویی را در ریلز منتشر می کند

اسکرین‌شات امروز نشان می‌دهد که پست‌های ویدیویی اینستاگرام اکنون می‌توانند به‌عنوان ریلز هم منتشر شوند. اینستاگرام امیدوار است که با ارائه چنین قابلیتی تعامل کاربران با ویدیوها را افزایش دهد تا آن‌ها امکان اضافه کردن مو‌زیک به ویدیوها و ریمیکس کردن آن‌ها با یکدیگر را داشته باشند. ‌

این قابلیت هنوز در مرحله تست است و هنوز مشخص نیست که چه زمانی عرضه خواهد شد. در ضمن هنوز معلوم نیست که مدت‌زمان ویدیوها برای انتشار در ریلز همچنان ۱۰ دقیقه خواهد بود یا بیشتر از آن خواهد شد.

منبع: GSMArena

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=37702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.