• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
2

با انتخاب یک شمع ارتعاش انرژی خود را مشخص کنید

  • کد خبر : 35140
  • 19 فروردین 1401 - 13:19
با انتخاب یک شمع ارتعاش انرژی خود را مشخص کنید
به تصویر بالا نگاه کنید چند شمع وجود دارد. قبل از اینکه بیشتر از این پیش بروید مشخص کنید کدام یک از این شمع ها جذب شما میشود؟

با انتخاب یک شمع ارتعاش انرژی خود را مشخص کنید

تست روانشناسی شخصیت با انتخاب شمع 

ارتعاش انرژی شما چیست؟

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از بیتوته،رنگ ها در فرکانس های مختلف ارتعاش می کنند. انسان ها نیز از خود ارتعاش هایی را تحت عنوان انرژی سایع می کنند. این انرژی های ارتعاش شده بسته به اینکه در چه وضعت روحی و ذهنی هستید می تواند متفاوت باشد. ما در ادامه این مقاله در قالب یک تصویر چند شمع که نشان دهنده فرکانس های ارتعاشی شماست نشان خواهیم داد. همراه ما باشید.

با انتخاب یک شمع ارتعاش انرژی خود را مشخص کنید

همه انسان ها دارای نیروی ارتعاشی هستند که جهان را اداره می کند

شمع سفید رنگ

کارینا روانشناس مشهور بین المللی : این رنگ ماه است. این شمع سفید انرژی ماه را منعکس می کند. این بدان معنی است که روح شما در سطح بالایی درحال ارتعاش است؛ خلوص و احساس هدف دارد. اگر شما مجذوب این شمع شده اید ، شما به این زندگی آمده اید تا کار مهمی را انجام دهید و به شما هدایای معنوی داده شده است تا پیشرفت کنید.

شهود شما پیشرفته است به طوری که بسیار معنوی هستید. شما به طور غریزی می دانید که چه زمانی رفتار شما مناسب نیست این به این دلیل است که شما یک روح پیشرفته هستید و وظیفه شما این است که الگوی رفتاری دیگران باشید.

هنگامی که بپذیرید که قرار است رهبری کنید دیگران نیز از شما پیروی خواهند کرد. شما باید نیروی محرکه ای باشید که باعث می شود چیزها اتفاق بیوفتد. چه در محل کار و چه در جامعه.

اما ابتدا لازم است انرژی ماه را در دورن خود شعله ور کنید. اگر برای این کار ها تلاش می کنید شب ها مراقبه کنید تا ارتباط خود را برقرار کنید. فقط برای ۵ دقیقه چشم های خود را ببندید و یک نور سفید را تجسم کنید و ان فکر را نگه دارید. شما نباید به چیز های دیگری که ذهنتان می خواهد فکر کنید.

به طور سنتی در wicca یا همان جادوگری ، انرژی ماه برای قرار دادن قدرت جدی در پشت جادو ها استفاده می شود با این وجود شما یک نور قدرتمند در درون خود دارید.

شمع بنفش رنگ 

کارینا میگوید : بنفش رنگ سیاره مشتری است. این سیاره درحال انبساط است. با انتخاب این شمع ارتعاش شما تا فرکانس مثبت بالا می رود و با این کار شانس و فراوانی را جذب خواهید کرد. مردم شروع می کنند به زندگی شما وارد شوند و از احتمالات جدید با شما صحبت خواهند کرد.

مطالب خواندنی:  6 توصیه‌ی روانشناسان برای کاهش وزن بهتر

شما باید به حرف آن ها گوش دهید و عمل کنید آن ها برای راهنمایی فرستاده شده اند. در این فرکانسی که وارد می شوید باعث می شود شما را نسبت به بی عدالتی های دنیا آگاه تر کند. ممکن است وقتی می بینید با دیگران به طور ناعادلانه برخورد می کنند عصبانی شوید و احساس کنید که باید به نحوی کاری انجام دهید. عدالت ، سخاوت و معنویت پیام های کلیدی این فرکانس هستند.

هرچه بیشتر به رنگ بنفش ارتعاش دهید ، زمان بیشتری را برای اصلاح اشتباهات (هرچقدر هم کوچک) صرف خواهید کرد. شما هدف خود را از انجام این کار انجام می دهید و در پاسخ به اعمال فداکارانه شما ، کیهان با فراوانی پاسخ خواهد داد.

شمع رنگ قرمز 

کارینا می گوید : رنگ قرمز زنگ شور و شجاعت است. با انتخاب این شمع ، یا برای عشق اماده می شوید یا برای جنگ!

روح شما درحال ارتعاش است و منتظر عمل و پیشرفت می باشد. گاهی اوقات در زندگی باید شجاع باشیم که در زندگی را به جلو پیش ببریم و خود را برای رشد معنوی آماده کنیم.

این یکی از آن لحاظ خوب است دوست عزیز! برخی از شما نیاز به جنگ دارید ، شجاع باشید و چیزها و کسانی که برای شما مناسب نیستند را رها کنید.

دیگران از شما برای عشق آماده هستند ، بر برخی این به این معنی است که در آینده از یک شریک جدید استقبال خواهند کرد.

ممکن است یک کودک ، حیوان یا حتی یک شغل جدید باشد؛ نکته کلیدی اشتیاق است. احساس الهام گرفتن و زنده بودن از عشق به کسی یا چیزی در ویکا از شمع های قرمز برای جذب عشق واقعی استفاده می شود ، خواه یک شخص باشد یا قسمتی از اشتیاق. زندگی بدون اشتیاق یک زندگی نیمه عمر است.

شمع زرد رنگ

کارینا می گوید: شمع زرد رنگ عطارد است. سیاره ذهن و ارتباطات. با انتخاب این شمع ارتعاش شما به سطح فکری میرود. ذهن شما می خواهد یاد بگیرد ، مطالعه کند و چیز های جدید جذب کند.

زرد با حرکت و شروع جدید همراه است. مهم نیست در چه سنی هستید، از شما خواسته می شود که به یادگیری ادامه دهید. اینگونه است که روح شما رشد می کند و ارتعاش شما همچنان به سطح بعدی افزایش می یابد.

مطالب خواندنی:  ترس از موفقیت چیست؟

اگر این شمع را انتخاب کرده اید ، نشانه این است که شما درحال حاضر یک پای خود را روی زمین دارید و پای دیگر را در قلمرو معنوی! این بدان معنی است که شما ارتباط دنیای ارواح اطراف خود را در زندگی روزمره احساس می کنید. برخی از شما در این آگاهی نسبت به دیگران پیشرفته تر هستید.

شما با ارتعاش زرد هدایت می شوید تا در مورد موضوعات جدید مطالعه کنید و این باعث می شود چیز های متفاوت ایجاد کنید.

به یاد داشته باشید هیچگاه برای یادگیری دیر نیست تا زمانی که نفس در بدن شماست ، یادگیری وجود دارد. قدرت این ارتعاش را جذب کنید و گسترش دهید.

شمع سبز رنگ

کرینا می گوید : سبز با چاک رای قلب مرتبط است. نمادی از احساس کامل ، سالم و تعادل عاطفی است. با انتخاب این شمع ارتعاش شما به کیهان می رسد تا تعادل را به زندگی شما جذب کند. رنگ سبز با طبیعت ، باروری و رشد همراه است. این ارتعاش زمان فراوانی زمینی است برای ساده زیستن و قدردانی از لذت های ساده زندگی.

درس این ارتعاش این است که تنها زمانی که از آنچه دارید قدردانی کنید می توانید به فرکانس بالاتری راه پیدا کنید. گاهی اغلب ما راه خود را در این دنیای اغلب چالش بر انگیز گم می کنیم و برای به دست آوردن تعادل خود به این فرکانس باز می گردیم ، مانند بازگشت به رحم برای تجدید.

این جایی است که تولد ایده های جدید و هیجان انگیز سرچشمه میگیرد. این یک زمان خلاقانه است. برای برخی به معنای واقعی کلمه نوزاد است ، برای برخی دیگر به معنای سالم غذا خوردن ، مراقبت از بدن خود ، اشپزی ، باغبانی ، صنایع دستی و.. است.

شمع آبی رنگ

کارینا می گوید : ارتعاش شما به سطح روشن تری درحال افزایش است. آبی با آب و در نتیجه شفابخشی ، توانایی های روانی ، رویا ها و رشد شهود مرتبط است.

این سیاره بر سیاره عرفانی نپتون که بر روانشناسان و درمانگران حکومت می کند ، مرتبط است. اگر اماده بلند شدن با ارتعاش خود نباشید ، احتمالا لحظات گریه آور بدون دلیل ، نوسانات خلقی ، اوج و فرود ها را تجربه خواهید کرد.

حس ششم شما درحال فعال شدن است و ممکن است برای کسانی که از استعداد شهودی خود اطلاعی ندارند گیج کننده باشد. تغییر انرژی در اطراف خود را در اغوش بگیرید ، به غرایز خود اعتماد کنید و به نشانه هایی که دریافت می کنید اعتماد کنید. آن ها شما را به یک نظم جهانی جدید هدایت خواهند کرد که شما باید نقش اصلی آن را بازی کنید. بپذیرید که استعداد دارید و با آن پیش روید.

مطالب خواندنی:  شیوع «شیدایی» در فصل بهار/افسردگی سن و سال ندارد

شمع مشکی 

کارینا می گوید : برخلاف تصور عمومی ، سیاه رنگ شیطان نیست، بلکه رنگ محافظت از خود و درونگری  ( نگاه کردن به درون) است. قبل از اینکه بخواهیم در این دنیای خاکی پیشرفت کنیم، باید خودمان را بشناسیم ، باید بدانیم چه می خواهیم!

با انتخاب این شمع ارتعاش شما می گوید : بایستید و فکر کنید.

در ویکا (جادوگری ) از شمع های سیاه برای احضار الهه هکات استفاده می شود زیرا او مسیر پیش رو را روشن می کند. این زمان قدرتمندی است زیرا آن صدای درونی یعنی روح شما ، همه پاسخ هایی که می خواهید را دارد ( هدف زندگی شما ، دانش در مورد روابط و خیلی چیز های دیگر)

همه این ها از قبل درون شما وجود دارد، بنابراین از قدرت این ارتعاش سیاه برای رفتن به درون و بازیابی پاسخ هایی که به دنبال آن هستید استفاده کنید. این به این معنی است که مدتی را صرف تنهایی با کیفیت کنید. به پیاده روی در طبیعت بروید ، در یک کافه بنشینید ، دنیا را تماشا کنید ، رویا پردازی کنید و..

از افکاری که در هنگام خارج شدن از فضای خود به سرتان می آید اگاه باشید. زندگی روزمره، این صدای درون شماست.

برای سوپرایز آماده باشید ، اما همچنان برای پیروی از راهنمایی ها آماده باشید.

سخن پایانی 

با انتخاب یک شمع ارتعاش انرژی خود را مشخص کنید

هر کدام از شمع ها نشان دهنده این است که ارتعاش فعلی شما در کدام وضعیت است

همه ما انسان ها دارای ارتعاشاتی تحت قالب انرژی هستیم. این انرژی ها هستند که موجب پدید امدن تجربه ها در زندگی ما میشوند. هر کدام از ارتعاشات چیزهای مختلفی را جذب می کنند. به تصویر شمع ها نگاه کنید ، هر کدام که شما را به خود جذب کرد یعنی ارتعاش کنونی شما در راستای ارتعاش آن رنگ شمع است.

امیدواریم این مقاله نیز برای شما مفید بوده باشد.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=35140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.