• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 6
0
5

برنامه Name Phone با قابلیت های متنوع معرفی شد

  • کد خبر : 34934
  • 12 فروردین 1401 - 16:38
برنامه Name Phone با قابلیت های متنوع معرفی شد
مایکروسافت برنامه Name phone که مدل تغییریافته Your phone است را همراه با آخرین به‌روزرسانی‌های ویندوز ۱۱، کنترل‌ها، آیکون‌ها و نماهای جدید معرفی کرد.

برنامه Name Phone با قابلیت های متنوع معرفی شد

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،مایکروسافت برنامه Name phone که مدل تغییریافته Your phone است را همراه با آخرین به‌روزرسانی‌های ویندوز ۱۱، کنترل‌ها، آیکون‌ها و نماهای جدید معرفی کرد.

مایکروسافت روش جدیدی برای راه‌اندازی این برنامه معرفی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا رمز QR را برای اتصال به این برنامه با استفاده از گوشی هوشمند خود اسکن کنند. برنامه اندروید نیز با تغییر نام به Link to windows هنوز هم ازطریق فروشگاه گوگل قابل‌دسترس است و هر ۲ این برنامه‌ها نیز با آیکون‌های مشابه به‌آسانی قابل تشخیص هستند.

برنامه Name Phone با قابلیت های متنوع معرفی شد

این شرکت همکاری خود را با آنر برای اتصال مدل‌های Honor MagicV, سری Magic 4 و Magic 3 به ویندوز ۱۱ در چین را اعلام کرده است و مایکروسافت قول داده تا مدل‌های بیشتری را به این فهرست اضافه کند. همکاری مایکروسافت فقط در کشور چین و به مدل سرفیس Duo محدود نشده و با شرکت سامسونگ نیز همکاری می‌کند. سامسونگ نیز اعلام کرد که در ماه فوریه بروزرسانی جدیدی را برای S۲۲،Z Fold,Z flip, سری S و سری گلکسی نوت عرضه خواهد کرد.

یکی از قابلیت‌های عرضه شده در این برنامه دسترسی مستقیم به‌عکس و متون موجود در تلفن‌های همراه از طریق رایانه‌های شخصی بود، اما با ارائه بروزرسانی جدید دسترسی به تماس‌ها، اعلان‌ها و برنامه‌های یکپارچه نیز در دسترس کاربران قرار گرفت.

برنامه Name Phone یکی از نقاط قوت مایکروسافت قبل از رویداد ۵ آوریل است و انتظار می‌رود تا از فناوری‌های جدیدی در این رویداد رونمایی کند.

مطالب خواندنی:  سامسونگ در صدر لیست برترین شرکت های سازنده گوشی های هوشمند در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲

منبع: Digital trends

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=34934

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.