• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
اخبار امروز : 3
0
4

بزرگ ترین SSD جهان با حافظه ۲ ترابایتی در راه است

  • کد خبر : 35145
  • 19 فروردین 1401 - 13:40
بزرگ ترین SSD جهان با حافظه 2 ترابایتی در راه است
شرکت نیمباس دیتا (Nimbus Data) حدود دو سال پیش از اولین درایو دیسک جامد (SSD) 100 ترابایتی جهان رونمایی کرد اما ظاهراً حالا جانشین این محصول با حافظه‌ی 200 ترابایتی در دست ساخت بوده و در تاریخ نامشخصی در سال جاری میلادی به بازار عرضه می‌شود.

بزرگ ترین SSD جهان با حافظه ۲ ترابایتی در راه است

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،شرکت نیمباس دیتا (Nimbus Data) حدود دو سال پیش از اولین درایو دیسک جامد (SSD) ۱۰۰ ترابایتی جهان رونمایی کرد اما ظاهراً حالا جانشین این محصول با حافظه‌ی ۲۰۰ ترابایتی در دست ساخت بوده و در تاریخ نامشخصی در سال جاری میلادی به بازار عرضه می‌شود.

توماس ایزاکوویچ، مدیر عامل شرکت نیمباس دیتا، در مصاحبه با وب‌سایت TechRadar از ساخت بزرگ‌ترین SSD جهان با حافظه‌ی ۲ ترابایت و عملکرد بهتر این محصول نسبت به SSD قبلی این شرکت خبر داد. با این وجود، کاربران عادی امکان استفاده از این محصول در رایانه‌های خود را نخواهند داشت چرا که نیمباس دیتا آن را به‌طور ویژه برای سازمان‌ها و مراکز داده طراحی کرده است.

بزرگ ترین SSD جهان با حافظه 2 ترابایتی در راه است

حافظه‌ی ۱۰۰ ترابایتی ExaDrive نیمباس دیتا از طراحی ۳٫۵ اینچی برخوردار بود اما در حال حاضر هنوز مشخص نیست که درایو ۲۰۰ ترابایتی این شرکت از چه ابعادی بهره خواهد برد. همچنین از آن‌جایی که حافظه‌ی ۱۰۰ ترابایتی این شرکت ۴۰ هزار دلار قیمت‌ داشت انتظار می‌رود که نسخه‌ی ۲۰۰ ترابایتی آن نیز با قیمتی مشابه و حتی بیشتر در دسترس قرار بگیرد.

نظر شما در مورد حافظه‌های SSD چیست؟ به‌نظر شما این نوع از حافظه‌ها تا چند سال دیگر به‌طور کامل جایگزین حافظه‌های HDD خواهند شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: DigitalTrends

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=35145

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.