• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
1

بیل گیتس: تا ۳ سال دیگر، جلسات کاری در متاورس انجام خواهد شد

  • کد خبر : 31864
  • 22 آذر 1400 - 17:00
بیل گیتس: تا ۳ سال دیگر، جلسات کاری در متاورس انجام خواهد شد
بیل گیتس موسس مایکروسافت می‌گوید، همه‌گیری کووید-۱۹ انقلابی در کار ایجاد کرده و بسیاری از شرکت‌ها انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به گذشته برای کارمندانی که می‌خواهند از راه دور کار کنند، داشته‌اند.

بیل گیتس: تا ۳ سال دیگر، جلسات کاری در متاورس انجام خواهد شد

 گیتس در وب‌سایت یادداشت‌های خود می‌نویسد: «این تغییرات در سال‌های آینده تشدید خواهند شد.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از بیتوته،گیتس می‌نویسد: «طی دو یا سه سال آینده، من پیش‌بینی می‌کنم که بیشتر جلسات مجازی از شبکه‌های تصویر دوربین دو بعدی به متاورس، یک فضایی سه بعدی با آواتارهای دیجیتالی منتقل می‌شوند.»

آن نمای شبکه‌ دو بعدی که گیتس می‌گوید و آن را به مسابقه تلویزیونی «مربع‌های هالیوود» تشبیه می‌کند، همان چیزی است که در حال حاضر با اکثر پلتفرم‌های کنفرانس ویدیویی، مانند زوم شاهدش هستیم. در همین حال، در متاورس، شما یک آواتار سه بعدی خواهید داشت که می‌تواند در جلسات و در یک فضای اداری مجازی یا چیزی شبیه به آن شرکت کند، جایی که می‌تواند با آواتارهای دیگر تعامل داشته باشد.

موسس مایکروسافت نوشت: «ایده این است که شما در نهایت از آواتار خود برای ملاقات با افراد در فضای مجازی استفاده کنید که حس بودن در یک اتاق واقعی با آنها را ایجاد می‌کند، اما گیتس می‌گوید که کاربران باید برای این کار از هدست واقعیت مجازی و یا عینک استفاده کنند.» (البته یادآوری چنین چیزی از سوی گیتس کمی عجیب به‌نظر می‌رسد!)

او می‌گوید: «هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، اما طولی نمی‌کشد که متاورس باعث می‌شود دورکاری کمی کمتر احساس شود. ما به آستانه‌ای نزدیک می‌شویم که فناوری شروع به تکرار واقعی تجربه با هم بودن در دفتر می‌کند.»

منبع:همشهری آنلاین

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=31864

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.