• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
6

تسلا به عنوان پرجستجوترین برند خودرو در دنیا شناخته شد

  • کد خبر : 33534
  • 25 بهمن 1400 - 19:24
تسلا به عنوان پرجستجوترین برند خودرو در دنیا شناخته شد
نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد که تسلا پرجستجوترین برند خودرو در دنیاست و این موضوع نشان می‌دهد که تسلا چه اندازه در بین مشتریان محبوبیت دارد.

تسلا به عنوان پرجستجوترین برند خودرو در دنیا شناخته شد

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد که تسلا پرجستجوترین برند خودرو در دنیاست و این موضوع نشان می‌دهد که تسلا چه اندازه در بین مشتریان محبوبیت دارد.

براساس این مطالعه که توسط وب‌سایت Confused انجام شده است، نام برند تسلا در هر سال حداقل به تعداد ۱۱ میلیون بار در موتور جستجوی گوگل جستجو شده است که این تعداد بسیار بیش از موارد جستجوشده برای برندهایی مانند فولوکس واگن و تویوتا است.

این مطالعه همچنین اشاره کرده است که خودروهای تسلا، اولین خودروهای برقی دنیا هستند که به‌طور انبوه عرضه می‌شوند و تسلا در عمل توانسته تقاضای موجود در بازار را جوابگو باشد. شما در جدول زیر می‌توانید لیست ۲۰ برند برتر خودرو با بیشترین میزان جستجو را مشاهده کنید.

https://dl.greenbeautymag.com/2022/02/tesla-1-2.jpg.webp

یکی از متخصصان صنعت خودرو به نام الکس کیندرد در رابطه با مطالعه فوق گفته است:

درست است که هر کدام از ما از یک برند خودرو خوشمان می‌آید اما مطالعه مذکور نشان می‌دهد که تسلا بالاتر از هر برند خودرو موردتوجه مشتریان است و نمی‌توان این موضوع را کتمان کرد. ضمن اینکه به نظر می‌رسد برخی از برندهای قدیمی خودرو بیش از برندهای جدید علاقمند و طرفدار دارند.

کیندرد در ادامه صحبت‌هایش گفته است هرچند خرید یک خودروی جدید یک کار بسیار هیجان‌انگیز است اما موضوع مهمتری که مشتریان باید به آن توجه داشته باشند این است که هزینه بیمه خودروها با توجه به قیمت آن‌ها متغیر است و آن‌ها حتما هنگام خرید خودرو این موضوع را در نظر داشته باشند.

مطالب خواندنی:  گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۱ مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و تراشه ۳ نانومتری می‌شوند

در هر حال، تسلا یکی از برندهای مطرح در زمینه ساخت خودروهای برقی است و همین موضوع باعث افزایش محبوبیت آن در بین مشتریان شده است. تسلا در زمینه ساخت باتری نیز یکی از شرکت‌های پیشروست.

منبع: Gizmo

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=33534

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.