• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
2

تصاویر جدیدی از شیائومی ۱۲ اولترا منتشر شد

  • کد خبر : 34209
  • 15 اسفند 1400 - 18:35
تصاویر جدیدی از شیائومی ۱۲ اولترا منتشر شد
بر اساس گزارش‌های قبلی، شیائومی قصد دارد تا نسخه‌ی اولترای گوشی شیائومی ۱۲ را به‌زودی به بازار عرضه کند. گفته می‌شود که شیائومی ۱۲ اولترا از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس بهره خواهد برد و یکی از برترین گوشی‌های بازار از نظر عملکرد دوربین خواهد بود.

تصاویر جدیدی از شیائومی ۱۲ اولترا منتشر شد

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،بر اساس گزارش‌های قبلی، شیائومی قصد دارد تا نسخه‌ی اولترای گوشی شیائومی ۱۲ را به‌زودی به بازار عرضه کند. گفته می‌شود که شیائومی ۱۲ اولترا از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس بهره خواهد برد و یکی از برترین گوشی‌های بازار از نظر عملکرد دوربین خواهد بود. حالا رندرهای جدیدی از این گوشی منتشر شده که طراحی آن را نشان می‌دهند.

https://dl.greenbeautymag.com/2022/03/Xiaomi-12-Ultra.jpg.webp

بر اساس تصاویر منتشرشده، محفظه‌ی دوربین‌های شیائومی ۱۲ اولترا از طراحی مدور برخوردار خواهد بود و حداقل چهار دوربین را درون خود جای خواهد داد. دوربین پربسکوپ با زوم اپتیکال ۵x و دوربین تله فوتو بخشی از ترکیب دوربین‌های این گوشی را تشکیل خواهند داد. همچنین گمانه‌زنی‌های قبلی به استفاده‌ی این گوشی از نمایشگر امولد ۱۲۰ هرتزی، ۱۶ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۱۲۰ یا ۱۵۰ واتی اشاره داشته‌اند.

نظر شما در مورد شیائومی ۱۲ اولترا چیست؟ به‌نظر شما شیائومی این گوشی را با چه قیمتی روانه‌ی بازار خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

مطالب خواندنی:  شرکت مک آفی به قیمت ۱۴ میلیارد دلار خریداری شد
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=34209

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.