• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 6
0
5

تعداد پیش سفارش خودروی سایبرتراک تسلا رکورد زد

  • کد خبر : 39953
  • 03 آذر 1401 - 18:36
تعداد پیش سفارش خودروی سایبرتراک تسلا رکورد زد
در حالیکه حدود سه سال از معرفی خودروی خودران سایبرتراک تسلا می‌گذرد، این خودرو هنوز به بازار عرضه نشده است و هنوز تاریخی دقیقی نیز برای عرضه آن اعلام نشده است.

تعداد پیش سفارش خودروی سایبرتراک تسلا رکورد زد

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،در حالیکه حدود سه سال از معرفی خودروی خودران سایبرتراک تسلا می‌گذرد، این خودرو هنوز به بازار عرضه نشده است و هنوز تاریخی دقیقی نیز برای عرضه آن اعلام نشده است.

حالا تسلا گزارش داده است که تعداد پیش‌سفارش‌های این خودرو از مرز ۱.۵ میلیون دستگاه عبور کرده است. این خودرو با ظاهر عجیب و غریبی که دارد توجهات زیادی را به خود جلب کرده است و ایلان ماسک مدیرعامل تسلا در زمان معرفی آن در سال ۲۰۱۹ از عملکرد و قدرت این خودرو تمجید کرده بود. با این حال، هنوز خبری از این خودرو نیست و معلوم نیست که عملکرد آن در دنیای واقعی چگونه خواهد بود.

البته آمار نشان می‌دهند که در همان هفته اول معرفی این خودرو حدود ۲۵۰ هزار نفر اقدام به پیش‌سفارش آن کرده بودند و حالا تعداد این پیش‌سفارش‌ها در عرض سه سال به ۱.۵ میلیون دستگاه‌ رسیده است. این نشان می‌دهد که مشتریان همچنان نسبت به خرید سایبرتراک علاقمند هستند و البته باید ببینیم که بازخورد آن‌ها بعد از خرید و استفاده از این خودرو چه خواهد بود.

در حال حاضر، مشتریان برای پیش‌سفارش سایبرتراک باید ۱۰۰ دلار پیش‌پرداخت کنند و این به معنای آن است که تقریبا هر کسی می‌تواند آن را پیش‌سفارش کند  و اگر ادعای تسلا مبنی بر پیش‌سفارش ۱.۵ میلیون دستگاه از این خودرو درست باشد تاکنون ۱۵۰ میلیون دلار نصیب این شرکت شده است.

تسلا گفته است که تولید انبوه سایبرتراک از سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد. البته این موضوع هنوز قطغی نیست، ضمن اینکه قیمت نهایی این خودرو ممکن است در زمان عرضه بسیار بالاتر از آن چیزی باشد که در سال ۲۰۱۹ گفته شده بود. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم در ادامه چه اتفاقاتی می‌افتد.

مطالب خواندنی:  سایبرتراک در سال ۲۰۲۳ روانه بازار خواهد شد

منبع: Gizmochina

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=39953

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.