• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

تونک تپه کجاست؟

  • کد خبر : 13423
  • 03 آبان 1398 - 8:47
تونک تپه کجاست؟

 تونک تپه آنتالیا  تونک تپه را می توان در قسمت غربی شهر آنتالیا پیدا کرد. تماشای آنتالیا از بالای تونک تپه حس و حال دیگری دارد. درصورتی که به آنتالیا سفر نموده اید و نمیدانید ماجراجویی خویش را چطور شروع کنید، به شما پیشنهاد می کنیم اول از تونک تپه آنتالیا و جاذبه های آن […]

تونک تپه,تونک تپه آنتالیا,تونک تپه کجاست

 تونک تپه آنتالیا

 تونک تپه را می توان در قسمت غربی شهر آنتالیا پیدا کرد. تماشای آنتالیا از بالای تونک تپه حس و حال دیگری دارد. درصورتی که به آنتالیا سفر نموده اید و نمیدانید ماجراجویی خویش را چطور شروع کنید، به شما پیشنهاد می کنیم اول از تونک تپه آنتالیا و جاذبه های آن دیدن کنید. این تپه امکانات و خدماتی از جمله رستوران گردان، یک هتل، یک کلاب و تله کابین دارد.

درباره تونک تپه چه میدانید؟
تونک تپه یکی از جذاب ترین اماکن گردشگری آنتالیا است، تونک تپه در محله لیمان و در کمربندی آنتالیا قرار گرفته است. باتوجه به موقعیتی که دارد و جذابیت هایی که در این مکان وجود دارد علاقمندان زیادی دارد.

توتک تپه آنتالیا( Tunektepe Teleferik Antalya) دارای ۶۱۸ متر ارتفاع است که گردشگران زیادی از آن بازدید می کنند. در بالای تپه یک رستوران گردان موجود است که با انواع غذاهای دلچسب پذیرای میهمانان تور آنتالیا هستند. توتک تپه آنتالیا در حاشیه غربی آنتالیا قرار گرفته که میتوان خلیج آنتالیا و کوه ها را به راحتی مشاهده کرد.

این تپه امکانات بسیار کامل و مناسبی را برای کوه نوردی و دیگر تفریحات کوهستانی دارد.با توجه به میزان امکانات و وضعیت این تپه بسیاری از علاقمندان کوهنوری و تفریحات این چنین علاقه بسیاری به این مرکز تفریحی دارند.

امکانات عرضه شده در تونک تپه
یکی از مهم ترین سوالاتی که در خصوص سفر به اینجا موجود است این است که چه امکانات و خدماتی در تونک تپه وجود دارد و گردشگران با سفر خود به اینجا از چه امکاناتی میتوانند برخوردار شوند؟

مطالب خواندنی:  گرم نگه داشتن بدن در سفر

رستوران ۳۶۰ گردان در بالای تونک تپه
از بزرگترین امانات موجود در این مکان بوده که با داشتن برترین و لذیذترین غذاهای خویش توانسته است توجه بسیاری از گردشگران را بسوی خویش مجذوب کند

تونک تپه,تونک تپه آنتالیا,تونک تپه کجاست

رستوران گردان تونک تپه آنتالیا

تله کابین تونک تپه:
یکی از محبوب ترین جاذبه های تونک تپه، تله کابین آن است. این تله کابین در منطقه کمر قرار داشته و از بالای تپه تونک تا کوه های توروس غربی و منطقه ساحلی کنیلاتی را کشیده شده است. از این تله کابین می توان منظره طبیعت زیبای سرسبز و دریای آبی را دید. در بازدید از ارتفاعات این تپه دوربین عکاسی خود را فراموش نکنید به دلیل آن که منظره های شگفت انگیز بسیار پیدا خواهید کرد.

تونک تپه,تونک تپه آنتالیا,تونک تپه کجاست

تصاویری از تله کابین تونک تپه

فضای دنج و مناسب پیاده روی:
وجود فضای مطلوب برای پیاده روی در دل این تپه هم از دیگر امکانات و خدمات موجود در تونک تپه میباشد که گردشگران میتوانند از آن برخوردار شوند.

جاذبه های اطراف تونک تپه آنتالیا:
توریست ها و گردشگران تورآنتالیا می توانند در کنار تونک تپه و جاذبه های آن از دیگر جاذبه های نزدیک به آن مانند پارک اوزدیلک و موزه باستان شناسی آنتالیا دیدن کنند.

نکته مهم درباره سفر به تونک تپه:
در گردش خود در این مرکز تفریحی کوهستانی پیشنهاد می کنیم حتماً دوربین عکاسی حرفه ای بهمراه داشته باشید و حتماً راحت ترین کفش خود را انتخاب نمایید تا در طول تفریحات کوهستانی این مرکز تفریحی دچار مشکل نشوید. آب و هوای این تپه هم بسیار معتدل و دل چسب است.

مطالب خواندنی:  آقایی؛ بازیگری که در نقش مکمل می‌درخشد

منبع: بیتوته

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=13423

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.