• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
اخبار امروز : 3
0
6

تکنولوژی اسپیس ایکس به شارژر های خودرو های الکتریکی اضافه می‌شود

  • کد خبر : 42112
  • 02 شهریور 1402 - 17:46
تکنولوژی اسپیس ایکس به شارژر های خودرو های الکتریکی اضافه می‌شود
به گفته از Electric Era به نظر میٰ‌رسد اکنون به دوره‌ای رسیدیم که دیگر ایستگاه‌های شارژر خودرو های الکتریکی به‌سرعت و قابلیت اتکای بسیار خوبی رسیده‌اند به صورتی که دیگر این ایستگاه‌های شارژ می‌تواند در هرجایی که به آن نیاز باشد حضور داشته باشد.

تکنولوژی اسپیس ایکس به شارژر های خودرو های الکتریکی اضافه می‌شود

به گفته از Electric Era به نظر میٰ‌رسد اکنون به دوره‌ای رسیدیم که دیگر ایستگاه‌های شارژر خودرو های الکتریکی به‌سرعت و قابلیت اتکای بسیار خوبی رسیده‌اند به صورتی که دیگر این ایستگاه‌های شارژ می‌تواند در هرجایی که به آن نیاز باشد حضور داشته باشد.

به گزراش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،این پیشرفت جدید که توسط استارتاپ مهندس سابق اسپیس ایکس ممکن شده است. توانسته است سرمایه‌گذاری‌های مختلفی از جمله تزریق ۱۱.۵ میلیون دلار و همچنین پشتیبانی و حمایت از سمت شرکت‌های مختلفی از جمله صندوق فناوری آب‌وهوا بلک هورن Blackhorn، غول استخراج لیتیوم SQM و سرمایه‌گذار متمرکز بر تحرک Proeza جذب کند.

Electric Era قصد دارد از این پول نقد استفاده کند تا ثابت کند که ایستگاه‌های PowerNode که به‌زودی راه‌اندازی می‌شوند می‌توانند به اطمینان خاطر پیداکردن مردم از شارژرهای عمومی در ایالات متحده کمک کنند. این یک هدف ارزشمند است، زیرا تعداد شارژرهای عمومی هم اکنون پایین است، و همچنین از چالش‌های موجود در زیرساخت شبکه رنج می‌برند، به‌طورکلی کاهش اقبال مردم به خودروهای الکتریکی EV در ایالات متحده – مانع از برنامه‌های کربن‌زدایی این کشور می‌شود و این سؤال ایجاد می‌شود آیا Electric Era در برنامه چهارساله خود می‌تواند بر این چالش غلبه کند یا خیر؟

کوئینسی لی Quincy Lee بنیان‌گذار و مدیرعامل این استارتاپ به TechCrunch می‌گوید که تجربه تیم در توسعه ماهواره‌های Starlink به‌صورت ویژه‌ای به تحقق هدف‌های آنها کمک خواهد کرد. لی به مدت هفت سال در اسپیس ایکس کار می‌کرده است، درحالی‌که سام راینمن Sam Reineman، مدیر ارشد فناوری، نه سال و معاون نرم‌افزار سیث دارماسیری Sith Dharmasiri، هفت سال را در شرکت فضایی خصوصی اسپیس ایکس گذرانده بودند.

مطالب خواندنی:  گزارش: خودروی اپل با همکاری تویوتا تولید خواهد شد

لی استدلال می‌کند که تجربه‌ای که آنها در اسپیس ایکس به دست آورده بودند به Electric Era یک دیدگاه جدید و همچنین برتری‌های فنی عمیق مهندسی را به این شرکت اضافه می‌کند. لی افزود: «ما واقعاً از فضا به زمین رفته‌ایم و اکنون در حال کار بر روی ساختن شبکه زیرساختی موردنیاز رانندگان خودروهای الکتریکی هستیم.

Electric Era درحال‌توسعه نرم‌افزار خود – PowerNode OS – و همچنین تعدادی سخت‌افزار است، درحالی‌که سایر اجزای کلیدی پروژه را برون‌سپاری می‌کند. لی گفت: «ما شارژرها یا باتری‌ها را نمی‌سازیم. ما در عوض روی مجموعه‌های ایستگاه شارژ سریع خودروهای الکتریکی تمرکز می‌کنیم. مدیرعامل شرکت می‌گوید ایستگاه‌های PowerNode «با پشتیبانی باتری و نرم‌افزاری» این استارت‌آپ بدون نیاز به تعمیرات اساسی در شبکه، اطمینان و دسترسی قابل‌قبولی را برای شارژ عمومی خودروهای الکتریکی به ارمغان می‌آورد.

لی در ادامه بیان کرد این جایگاه‌ها ظاهراً می‌توانند به‌تدریج در هر جایی که نیاز باشد، مانند پمپ‌بنزین‌ها، فروشگاه‌های رفاه، خواربارفروشی‌ها و غذاخوری‌ها، افزایش پیدا کنند. ما می‌توانیم به‌عنوان بخشی از پیشینه نرم‌افزاری خود، مدیریت بی‌درنگ سیستم‌های باتری و سیستم‌های خورشیدی را برای آوردن انرژی و تولید به جایگاه‌ها بگنجانیم، به‌طوری‌که می‌توانیم ظرفیت بیشتری را به‌صورت محلی به شبکه اضافه کنیم، بدون اینکه مجبور شویم همه چیز را دوباره انجام دهیم.

منبع: techcrunch

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=42112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.