• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

حالا می‌توانید کوپایلت را جایگزین گوگل اسیستنت یا بیکسبی در گوشی خود کنید

  • کد خبر : 45405
  • 09 اسفند 1402 - 17:13
حالا می‌توانید کوپایلت را جایگزین گوگل اسیستنت یا بیکسبی در گوشی خود کنید
به‌روزرسانی اخیر بیلد بتای کوپایلت این دستیار هوش مصنوعی را در خط‌ مقدم گوشی اندروید شما قرار می‌دهد و حالا امکان جایگزینی آن با دستیار گوگل یا بیکسبی به عنوان دستیار دیجتیال وجود دارد.

حالا می‌توانید کوپایلت را جایگزین گوگل اسیستنت یا بیکسبی در گوشی خود کنید

به گزراش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس ، به‌روزرسانی اخیر بیلد بتای کوپایلت این دستیار هوش مصنوعی را در خط‌ مقدم گوشی اندروید شما قرار می‌دهد و حالا امکان جایگزینی آن با دستیار گوگل یا بیکسبی به عنوان دستیار دیجتیال وجود دارد.

اندروید کاربران را محدود به استفاده از دستیار گوگل نمی‌کند، در گذشته اگر کاربر سامسونگ بودید می‌توانستید بین بیکسبی یا دستیار گوگل و یا حتی آمازون و DuckDuckGo انتخاب کنید. اکنون نیز گوگل به کاربران اجازه می‌دهد دستیار صوتی این شرکت را با جمنای جایگزین کنند و فقط کوپایلت مایکروسافت از قافله عقب مانده بود. اما حالا این ابزار هم به این حیطه ورود کرده است. این اپلیکیشن هوش مصنوعی از ChatGPT برای پاسخ به سوالات و جست‌وجو در اینترنت استفاده می‌کند و همچنین به ابزار تولید تصویر فوق‌العاده‌ی Dall-E مجهز است.

در جدیدترین بیلد بتای کوپایلت، این ابزار وارد لیست دستیارهای دیجیتال موجود در گوشی‌های هوشمند شده است و کاربران می‌توانند انتخاب کنند که وقتی دکمه‌ی پاور را نگه می‌دارند، یا در برخی موارد با کشیدن انگشت روی صفحه از گوشه پایین آن، استفاده از آن را آغاز کنند. این میانبر در حالت فعلی‌اش نیاز به کمی کار دارد، به‌جای ظاهر شدن یک باکس کوچک با قابلیت چت کردن، میانبر اپلیکشین را باز می‌کند که هیچ تفاوتی با انتخاب اپلیکشین به‌طور مستقیم از منو ندارد. نسخه‌های آینده احتمالاً تجربه کاربری بهتری را به‌ کار خواهند گرفت، فراموش نکنید که این یک بیلد بتا است.

مطالب خواندنی:  راکت غول‌پیکر استارشیپ سرانجام با موفقیت پرتاب شد

آوردن کوپایلت به لیست دستیارهای دیجیتال اندروید موقعیت این اپ را به عنوان رقیبی حقیقی برای دستیار گوگل تثبیت می‌کند. همچنین این احتمال وجود دارد که کوپایلت نتواند پا به پای رقیبان خودش حرکت کند و در نهایت تبدیل به دستیار کمکی نه‌چندان کارآمدی برای بخش زیادی از کاربران اندروید شود.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=45405

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.