• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
0

خریداران ویژن پرو از ترک خوردن شیشه این هدست خبر می‌دهند

  • کد خبر : 45310
  • 05 اسفند 1402 - 17:04
خریداران ویژن پرو از ترک خوردن شیشه این هدست خبر می‌دهند
هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو اپل به تازگی عرضه شده است اما به نظر می‌رسد این هدست مشکلاتی برای کاربران ایجاد کره است.

خریداران ویژن پرو از ترک خوردن شیشه این هدست خبر می‌دهند

به گزراش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس ، هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو اپل به تازگی عرضه شده است اما به نظر می‌رسد این هدست مشکلاتی برای کاربران ایجاد کره است.

برخی خریداران ویژن پرو از ترک خوردن خودبخودی شیشه این هدست گزارش داده‌اند و می‌گویند که شیشه محافظ آن بدون هیچ دلیل خاصی ترک برمی‌دارد.

کاربران زیادی در ردیت و سایر شبکه‌های اجتماعی از این موضوع شکایت کرده‌اند. برخی‌ها حدس می‌زنند شاید دلیل این مشکل، گرمای ناشی از پردازش نرم‌افزاری باشد که موجب انبساط شیشه و ترک خوردن آن می‌شود.

گفتنی است هزینه تعمیر شیشه ویژن پرو بسیار بالا است و کاربران باید ۸۰۰ دلار بابت آن بپردازند که اگر عضو Apple Care باشند ۳۰۰ دلار خواهند پرداخت.

اخیرا هم برخی کاربران ویژن پرو اپل گزارش‌هایی درباره سردرد و پارگی رگ‌های چشمان خود داده‌اند که نگرانی‌های زیادی را به وجود آورده است.

هدست ویژن پرو به خاطر وزن زیادی که دارد بسیار مورد انتقاد قرار گرفته و گزارش‌هایی در حال منتشر شدن است که نشان می دهند این انتقادات واقعی بوده‌اند.

برای مثال، مدیر محصول وب‌سایت ورج گفته است که استفاده از این هدست باعث پارگی رگ چشم او شده است. او در شبکه‌ اجتماعی تردز نوشته: «هیچ دلیل دیگری به ذهنم نمی‌رسد که باعث این مشکل چشمی برایم شده باشد . هرگز چنین اتفاقی برای چشمان من نیفتاده بود.»

به نظر می‌رسد پوشیدن دستگاهی که وزنی معادل آیپد پرو ۱۱ اینچی دارد باعث ناراحتی های زیادی برای کاربران بشود. همچنین کاربری در ردیت نوشته است: «پوشیدن ویژن پرو به خاطر وزن بالایی که دارد بسیار آزاردهنده است و استفاده طولانی مدت از آن برایم اصلا قابل تصور نیست.»

مطالب خواندنی:  کابل لایتنینگ جدید اپل در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه خواهد شد

اپل به‌تازگی آپدیت visionOS 1.0.3 را برای حل مشکل ریست پسورد ویژن پرو منتشر کرده است. این به‌روز‌رسانی گزینه‌ای را اضافه کرده که در صورت فراموش کردن رمز عبور دستگاه می‌توانید آن را بازنشانی کنید.

قبل از این به‌روزرسانی، کاربران ویژن پرو نمی‌توانستند رمز عبور دستگاه خود را در خانه بازیابی کنند و مجبور بودند آن به یک فروشگاه اپل ببرند تا از یک کیت توسعه‌دهنده ویژه برای ریست رمز پسورد آن استفاده کنند.

 

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=45310

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.