• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
5

خواص بی نظیر روغن آووکادو برای جوان سازی

  • کد خبر : 25029
  • 28 مرداد 1399 - 20:34
خواص بی نظیر روغن آووکادو برای جوان سازی

مصرف روغن آووکادو می تواند برای جوان سازی پوست حیرت آور باشد. این روغن که از میوه آووکادو حاصل می شود، سرشار از آنتی اکسیدان ها، مواد معدنی، اسیدهای چرب ضروری و بیوتین و همچنین ویتامین های A ، B5 و E است که برای موها، پوست و ناخن ها شگفتی خواهد کرد.استفاده از روغن […]

مصرف روغن آووکادو می تواند برای جوان سازی پوست حیرت آور باشد. این روغن که از میوه آووکادو حاصل می شود، سرشار از آنتی اکسیدان ها، مواد معدنی، اسیدهای چرب ضروری و بیوتین و همچنین ویتامین های A ، B5 و E است که برای موها، پوست و ناخن ها شگفتی خواهد کرد.استفاده از روغن آووکادو روی موها، پوست و بدن می تواند منجر به فواید زیبایی زیادی مانند جوان سازی شود، زیرا این روغن حاوی مواد معدنی است که برای آبرسانی به کوتیکول های مهر و موم شده پوست و انتهای ترک ها کمک می کند.

ماساژ روغن آووکادو روی پوست سر نیز می تواند به مبارزه با ریزش مو کمک کند.

همچنین به اثبات رسیده است که خوردن این میوه مفید باعث بهبود هضم غذا، کاهش خطر ابتلا به افسردگی در اثر مقادیر زیاد فولات و تقویت سلامت قلب می شود.

آووکادو همچنین حاوی لوتئین فیتوشیمیایی است که از آنتی اکسیدان محافظت می کند و به کاهش آسیب در چشم در اثر اشعه ماوراء بنفش کمک می کند، در حالی که بتاکاروتن موجود دراین میوه نیز می تواند سبب کاهش و تخریب لکه های پوستی شود.

تنها نیمی از میوه آووکادو، بیش از یک چهارم از توصیه های روزانه ویتامین K را که برای سلامت استخوان ها لازم است، و ساپونین ها، که به کاهش علائم پوکی استخوان کمک می کند، تأمین می کند.

در حالی که آووکادو سرشار از مواد مغذی و پر فیبر است می توان آنرا به راحتی با نان تست خورد یا به یک سالاد اضافه کرد، این میوه فوق العاده علاوه بر این برای رژیم غذایی و رژیم مراقبت از پوست نیز ضروری است.

مطالب خواندنی:  چگونه رنگ مو را از روی پوست پاک کنیم؟

منبع:سلامت نیوز  شفقنا، www.msn.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=25029

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.