• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
3

در خانه شربت موهیتو درست کنید

  • کد خبر : 36879
  • 23 خرداد 1401 - 17:07
در خانه شربت موهیتو درست کنید

در خانه شربت موهیتو درست کنید به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از ایرنا،قیمت یک لیوان نوشیدنی موهیتو در کافه ها بین ۷۰ تا ۱۲۰ هزار تومان است. این شربت که خواستگاهی شرقی اما طرفدارانی بین المللی دارد با مواد در دسترس به سادگی در خانه آماده می‌شود.  قیمت یک لیوان نوشیدنی موهیتو در […]

در خانه شربت موهیتو درست کنید

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از ایرنا،قیمت یک لیوان نوشیدنی موهیتو در کافه ها بین ۷۰ تا ۱۲۰ هزار تومان است. این شربت که خواستگاهی شرقی اما طرفدارانی بین المللی دارد با مواد در دسترس به سادگی در خانه آماده می‌شود.

 قیمت یک لیوان نوشیدنی موهیتو در کافه ها بین ۷۰ تا ۱۲۰ هزار تومان است. این شربت که خواستگاهی شرقی اما طرفدارانی بین المللی دارد با مواد در دسترس به سادگی در خانه آماده می‌شود. پس اگر می‌خواهید از اعضای خانواده و مهمانان‌تان در این روزهای گرم با یک نوشیدنی خنک به سبک کافی شاپ پذیرایی کنید در ادامه  دستور تهیه این نوشیدنی خوش طعم و خنک را دنبال کنید.

*** مواد لازم برای ۲ نفر 

نعنا تازه   ۱۰ شاخه

لیمو ترش    ۴ عدد

پوست لیمو رنده شده   ۱ قاشق چایخوری

آب گازدار    یک پیمانه

شکر ۵ قاشق غذاخوری

یخ قالبی ۱ پیمانه

در خانه شربت موهیتو درست کنید

***طرز تهیه موهیتو خانگی

برای آماده کردن این نوشیدنی خوشمزه لیمو ترش ها را برش بزنید و آب آن را بگیرید. هسته ها را جدا کرده و آن را داخل مخلوط کن بریزید.از میکسر هم می‌توانید برای تهیه این شربت استفاده کنید. شکر و پوست لیمو را نیز به آب لیمو اضاقه کنید. یادتان باشد قسمت سفید را از پوست لیمو جدا کنید چرا که تنها به قسمت های سبز یا زرد پوست لیمو نیاز داریم. برگ های نعنا را جدا کنید و خوب بشویید پس از این که آبکش شد آن را داخل میکسر بریزید. پس از این که برگ های نعنا به خوبی میکس شدند آب گازدار را به این مواد اضافه کنید. به جای آب گازدار می‌توانید از کمی نوشابه بدون رنگ یا آب خنک استفاده کنید. پس از این که مواد به خوبی با هم در دور تند مخلوط کن میکس شدند این نوشیدنی را در لیوان های بلند سرو کنید. برای تزیین آن می‌توانید از برش‌های لیموترش و برگ های نعنا استفاده کنید. نوش جان.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=36879

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.