• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
4

رسمی: عرضه سایبرتراک تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاد

  • کد خبر : 33039
  • 07 بهمن 1400 - 19:18
رسمی: عرضه سایبرتراک تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاد
ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا، امروز به‌طور رسمی اعلام کرد که عرضه‌ی خودروی مورد انتظار سایبرتراک تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاده است.

رسمی: عرضه سایبرتراک تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاد

ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا، امروز به‌طور رسمی اعلام کرد که عرضه‌ی خودروی مورد انتظار سایبرتراک تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاده است. این خبر در حالی منتشر شده که گزارش عملکرد این شرکت در سه‌‌ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۲۱ به افزایش فروش ۵۰ درصدی خودروهای برقی این شرکت نسبت به سال ۲۰۲۰ اشاره داشته است.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،پیک‌آپ تمام‌برقی سایبرتراک ابتدا در سال ۲۰۱۹ معرفی شد اما تسلا تولید آن را ابتدا به سال ۲۰۲۱ و سپس به سال ۲۰۲۲ موکول کرد. حالا تولید انبوه این خودرو برای بار سوم به تعویق افتاده است. به‌نظر می‌رسد که ۲۰۲۳ سال مهمی برای تسلا خواهد بود چرا که این شرکت در این سال علاوه بر سایبرتراک، خودروی رودستر و ربات انسان‌نمای خود را نیز به بازار عرضه خواهد کرد. ایلان ماسک روز گذشته در توییتر اعلام کرد که تسلا در سال جاری میلادی محصول جدیدی را معرفی نخواهد کرد چرا که هنوز محصولات قبلی این شرکت به مرحله‌ی تولید نرسیده‌اند.

به‌گفته‌ی ماسک، قرار است که سالانه تعداد ۲۵۰ هزار خودروی سایبرتراک روانه‌ی بازار شود اما مشکلات مربوط به قیمت بالای فناوری‌های استفاده‌شده در این خودرو باعث شده تا رسیدن به این هدف کار تقریباً غیرممکنی باشد. به‌نظر می‌رسد که سایبرتراک از فناوری‌های جدیدی بهره برده است که باعث شده تا قیمت‌گذاری این خودرو آن‌چنان که تسلا قصد داشته انجام نشود.

نظر شما در مورد خودروی سایبرتراک چیست؟ به‌نظر شما آیا این خودرو سرانجام در سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه خواهد شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب خواندنی:  ایلان ماسک: تولید ربات انسان نمای اپتیموس از سال ۲۰۲۳ شروع می شود

منبع: Gizmochina

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=33039

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.