• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
اخبار امروز : 5
0
3

ریلمی سریع ترین فناوری شارژ گوشی هوشمند را در رویداد MWC 2022 معرفی می کند

  • کد خبر : 33814
  • 03 اسفند 1400 - 18:14
ریلمی سریع ترین فناوری شارژ گوشی هوشمند را در رویداد MWC 2022 معرفی می کند
کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۲ قرار است از هفته آینده و در تاریخ ۲۸ فوریه شروع شود و اگر همه چیز خوب پیش برود ما به احتمال زیاد شاهد سریع‌ترین گوشی هوشمند دنیا از نظر سرعت شارژ خواهیم بود.

ریلمی سریع ترین فناوری شارژ گوشی هوشمند را در رویداد MWC 2022 معرفی می کند

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۲ قرار است از هفته آینده و در تاریخ ۲۸ فوریه شروع شود و اگر همه چیز خوب پیش برود ما به احتمال زیاد شاهد سریع‌ترین گوشی هوشمند دنیا از نظر سرعت شارژ خواهیم بود. ریلمی قرار است در این رویداد در کنار گوشی ریلمی GT2 پرو، سریع‌ترین فناوری شارژ گوشی هوشمند دنیا را با سرعت ۱۵۰ وات معرفی بکند.

ریلمی امروز این موضوع را تائید کرده و گفته است که این شرکت قصد دارد حدود ۷۰ درصد از منابع بخش تحقیق و توسعه خود صرف توسعه فناوری‌های شارژ سریع بکند. ریلمی متاسفانه جزئیات زیادی درباره فناوری شارژ سریع ۱۵۰ واتی خود منتشر نکرده است، اما بد نیست بدانید که آخرین فناوری شارژ سریع این شرکت ۱۲۵ وات سرعت داشت و حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که فناوری جدید ریلمی چه قابلیت‌هایی خواهد داشت.

البته شایعاتی نیز وجود دارد که این فناوری در حقیقت نسخه دیگری از شارژ سریع ۱۶۰ واتی بعدی اوپو خواهد بود و هر دو شارژر از فناوری مشابهی بهره خواهد برد. در ضمن ما می‌دانیم که شیائومی اخیرا از فناوری شارژ سریع ۲۰۰ واتی خود که می‌توانست یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی را در عرض فقط ۸ دقیقه شارژ کند رونمایی کرده بود.

بنابراین ادعای امروز ریلمی در مورد معرفی سریع‌ترین شارژر دنیا شاید مربوط به ولتاژ آن نباشد بلکه مربوط به زمان شارژ آن باشد. در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم هفته آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

مطالب خواندنی:  MIUI 12.5 پیش از پایان سال میلادی برای کاربران عرضه می‌شود

منبع: Gizmo

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=33814

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.