• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

سامسونگ اپلیکیشن XR را از دسترس خارج خواهد کرد

  • کد خبر : 16968
  • 31 اردیبهشت 1399 - 0:16
سامسونگ اپلیکیشن XR را از دسترس خارج خواهد کرد

اپلیکیشن Samsung XR در حال طی کردن پروسه نابودی خود است از آنجایی که این اپلیکیشن به تدریج قابلیت‌های خود را از دسترس خارج می‌کند تا ۳۰ سپتامبر فرابرسد و اپلیکیشن بطور کلی از دسترس خارج گردد. به گفته سامسونگ از این هفته ویدیوهای ۳۶۰ درجه دیگر قابل دسترس نخواهند بود، خرید ویدیوهای پریمیوم متوقف […]

اپلیکیشن Samsung XR در حال طی کردن پروسه نابودی خود است از آنجایی که این اپلیکیشن به تدریج قابلیت‌های خود را از دسترس خارج می‌کند تا ۳۰ سپتامبر فرابرسد و اپلیکیشن بطور کلی از دسترس خارج گردد.

به گفته سامسونگ از این هفته ویدیوهای ۳۶۰ درجه دیگر قابل دسترس نخواهند بود، خرید ویدیوهای پریمیوم متوقف می‌شود و دیگر به‌روزرسانی برای کاربران Samsung XR و Samsung VR نخواهد آمد.

از تاریخ ۳۰ جون به بعد از اپلیکیشن Samsung VR در هدست Oculus Go، هدست Oculus Rift و هدست Oculus Quest پشتیبانی نخواهد شد و این اپلیکیشن از فروشگاه Oculus نیز برداشته خواهد شد.

تا انتهای ماه سپتامبر تمام حساب‌های کاربران اپلیکیشن Samsung XR غیر فعال گردیده و از رو سرور برداشته خواهد شد و سپس اطلاعات کاربری افراد پاک می‌گردد. تمام ویدیوهای منتشر شده از روی سرویس برداشته می‌گردد و اپلیکیشن Samsung XR نیز از فروشگاه گلکسی و فروشگاه گوگل حذف می‌گردد. در آخر نیز اپلیکیشن ویدیویی Samsung VR از فروشگاه‌های واقعیت مجازی مایکروسافت و آکیولس حذف می‌گردد.

پشتیبانی از اپلیکیشن VR Video نیز در Samsung Gear VR و Windows Odyssey متوقف می‌شود.

در پایان لازم به ذکر است که اپلیکیشن Samsung XR یکی از امکانات موجود در سرویس واقعیت مجازی سامسونگ بود. این اپلیکیشن به کاربران امکان استریم ویدیوهای ۳۶۰ درجه را در گوشی‌هایشان می‌داد بدون اینکه به یک هدست واقعیت مجازی نیاز باشد.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=16968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.