• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
4

سایبرتراک در سال ۲۰۲۳ روانه بازار خواهد شد

  • کد خبر : 35156
  • 19 فروردین 1401 - 15:14
سایبرتراک در سال ۲۰۲۳ روانه بازار خواهد شد
ایلان ماسک امروز در مراسم افتتاح کارخانه‌ی گیگا فاکتوری تسلا اعلام کرد که خودروی مورد انتظار سایبرتراک در سال آینده‌ی میلادی به بازار عرضه خواهد شد. در این مراسم، نسخه‌ی نهایی سایبرتراک نیز به نمایش گذاشته شد که تفاوت چندانی با مدل قبلی ندارد اما این بار خبری از دستگیره‌های درب روی آن نیست.

سایبرتراک در سال ۲۰۲۳ روانه بازار خواهد شد

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،ایلان ماسک امروز در مراسم افتتاح کارخانه‌ی گیگا فاکتوری تسلا اعلام کرد که خودروی مورد انتظار سایبرتراک در سال آینده‌ی میلادی به بازار عرضه خواهد شد. در این مراسم، نسخه‌ی نهایی سایبرتراک نیز به نمایش گذاشته شد که تفاوت چندانی با مدل قبلی ندارد اما این بار خبری از دستگیره‌های درب روی آن نیست.

به‌گفته‌ی ماسک، سایبرتراک توانایی شناسایی افراد را داشته و درب آن با نزدیک‌شدن به خودرو به‌طور خودکار باز می‌شود. در ابتدا قرار بود تا این خودرو در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شود اما تولید آن با تاخیرهای متعددی روبه‌رو شد. حالا سرانجام کارخانه‌ی گیگا فاکتوری تسلا تولید این خودرو را آغاز می‌کند و قرار است تا این کارخانه‌ بیشترین تولید خودرو در کشور آمریکا را به خود اختصاص دهد.

تسلا همچنین قصد دارد تا علاوه بر سایبرتراک، کامیون الکتریکی سمی (Semi)، ربات کارگر آپتیموس (Optimus) و چندین محصول دیگر را نیز در سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه کند. یکی دیگر از محصولات تسلا که احتمال عرضه‌ی آن تا چند سال آینده وجود دارد، تاکسی رباتی این شرکت است. با این وجود، تسلا قصد دارد تا پیش از آن ابتدا نسخه‌ی بتای سیستم تمام‌خودران خودروهای خود را در آمریکای شمالی در دسترس قرار دهد.

نظر شما در مورد خودروهای تسلا چیست؟ به‌نظر شما تا چند سال دیگر شاهد جایگزینی خودروهای درون‌سوز توسط خودروهای برقی خواهیم بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Engadget

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=35156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.