• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
4

ست کردن رنگ لاک ناخن با آرایش

  • کد خبر : 38846
  • 17 مرداد 1401 - 20:32
ست کردن رنگ لاک ناخن با آرایش
چیزی که شما را در هر جمعی متفاوت می کند، هماهنگ کردن رنگ لاک با آرایش تان است. اینکه قصد دارید با چه قسمتی از آرایش رنگ لاک خود را ست کنید،بسته به انتخاب شما است. کدام قسمت از چهره تان برجسته تر است؟

ست کردن رنگ لاک ناخن با آرایش

راهنمای ست کردن رنگ لاک ناخن با آرایش

ست کردن رنگ لاک ناخن با آرایش

ست کردن رنگ لاک ناخن با رژ لب

به گزراش مجله زیبایی سبز به نقل از بیتوته،یکی از دلرباترین نوع ست لاک ناخن با آرایش، دقت به رنگ رژ لب است. آسان ترین چگونگی این ست، خرید رژ لب همرنگ لاک ناخن است. اگر چنانچه رنگ رژ لب شما مات است، از لاک مات و چنانچه از رژ لب براق استفاده می کنید، لاک ناخن خود را نیز اکلیلی و براق انتخاب کنید تا تناسب زیبایی میان رژ و لاک شما برقرار شود.

استفاده از رنگ های قرمز برای لاک و رژ لب یکی از انتخاب های دوست داشتنی خیلی از زنان است که زیبایی دائمی خود را دارد. شما می توانید رنگ قرمز انتخابی خود را با توجه به رنگ پوست یا زمینه آرایش خود انتخاب کنید و این هماهنگی را به زمینه ی بالاتری ببرید.

تیپ های قدیمی اغلب دنبال ست کردن رنگ رژ لب و لاک ناخن با رنگ زرشکی می روند. این رنگ به علت گرمایی که دارد، در فصلهای سرد سال خیلی گیرا خواهد بود.

رنگ های خنثی مانند کرم و کالباسی نیز خیلی دوستدار دارند که چنانچه بتوانید با به وجود آوردن سایه تیره و روشن آن ها را روی لب و ناخن خود استفاده کنید، زیبایی آن ها را دو برابر خواهید کرد. این رنگ ها به ویژه برای زنان شاغل استفاده زیادی دارند چون در عین زیبایی، خیلی جلب توجه نمی کنند.

مطالب خواندنی:  چگونه با آرایش لب‌هایی برجسته و حجیم داشته باشیم؟

از سایر رنگ هایی که ست رنگ رژ لب و لاک ناخن خیلی جذابی دارد، ست رنگ قهوه ای است. این ست خیلی زیبا و جذاب است و سبب می شود همه نگاه ها به سوی شما جلب شود. به ویژه برای زنانی با پوست روشن استفاده از رژ لب و لاک ناخن قهوه ای شکوه دوبرابر خواهد داشت.

رنگ های تیره مانند سیاه یا بنفش تیره هم طرفداران خود را دارند. این ست قدری سنگین بوده و مناسب تمام جاها نخواهد بود. چون در کنار رژ لب تیره نیاز به سایه چشم تیره هم دارید تا هماهنگی مناسبی در صورت و آرایش خود به وجود آورید.  ست های فانتزی و خاصی نیز برای لاک و رژ وجود دارند که خیلی جذاب هستند ولی تنها در مهمانی های ویژه استفاده  می شوند.

یکی از شیوه های جدید آرایش لب، آمبره کردن رژ لب است که از دو رنگ با تناژ برابر یا گوناگون استفاده می شود. در حقیقت شما با کمک رژ لب های روشن و تیره سایه روشن روی لب به وجود آورید که زیبایی فوق العاده ای به لب ها می بخشد. به همین صورت هم روی ناخن از تناژ رنگی روشن و تیره استفاده می شود و ناخن ها هماهنگی جذابی با رژ لب به دست می آورند.

ست کردن رنگ لاک ناخن با آرایش

راهنمای کامل ست کردن لاک با آرایش

ست کردن رنگ لاک با سایه چشم

آرایش چشم خیلی اهمیت دارد. اغلب زنان هم وقت بسیاری را برای آرایش چشم خود می گذارند. برای داشتن یک آرایش چشم کامل، باید از لوازم گوناگونی استفاده کرد. سایه چشم، خط چشم، فر مژه و ریمل، همه‌ی این وسایل به زیباتر دیده شدن چشم شما اثر دارد.

مطالب خواندنی:  زیبایی صورت زنان بدون آرایش کردن

همانگونه که اشاره کردیم، چشم‌های هر خانمی، جزء قسمتهای مرکزی چهره او هستند. اصلا علت مهم بودن آرایش چشم و وجود وسایل گوناگون برای این کار، به همین علت است. ولی درباره آرایش چشم باید بدانید که دقیقا در نقطه روبروی آرایش لب قرار گرفته. یعنی چنانچه ترجیح می‌دهید آرایش چشم سنگین و حرفه‌ای داشته باشید، باید آرایش لب‌تان ساده باشد. وجود دو قسمت مرکزی مهم روی چهره، فقط سبب به وجود آمدن هرج و مرج می‌شود.

حال چنانچه قصد این را دارید که آرایش چشم حرفه‌ای داشته باشید، می‌توانید رنگ لاک خود را هم با سایه چشم‌تان ست کنید. یکی دیگر از شیوه های زیبا برای ست کردن رنگ لاک، با سایه چشم است. رنگ سایه چشم دقیقا مثل رنگ لاک طیف گسترده‌ای دارد. به همین علت می‌توانید رنگ‌های مختلفی را با یکدیگر ست کنید. ولی حقیقتا از نظر شخصیت ظاهری، چه فرقی به وجود می آورد؟

ست کردن رنگ لاک ناخن با آرایش

ست کردن رنگ لاک با سایه چشم

اثر ست کردن رنگ لاک با سایه چشم

لاک متناسب با آرایش چشم یک مد زیبا است که هیچ وقت قدیمی نمی‌شود. شاید انتخاب لاک متناسب با آرایش لب قدری قدیمی و از مد افتاده به نظر برسد. ولی از طرفی ست کردن لاک با سایه چشم، همیشه مد و زیبا خواهد بود. به همین علت شما در هر جایی می‌توانید از این ترفند حرفه‌ای استفاده کنید.

قوانین مد این امکان را در اختیار شما می گذارد که در هر جایی و مراسمی، لاک متناسب با آرایش چشم خود را انتخاب کنید. این کار ظاهری خیلی مرتب به شما می‌دهد و نشان دهنده سلیقه و توجه شماست. ولی موضوع دیگر، انتخاب رنگ این ست خواهد بود. خوب است برای انتخاب بهتر، تصمیم‌گیری شما بر پایه رنگ لباس‌تان باشد. البته رنگ‌های سنگین مثل طلایی، مشکی، زرشکی و یا قهوه‌ای مایل به مسی، بیشتر ویژه مراسم رسمی و رنگ‌های روشن مثل صورت و گل بهی، برای مراسم دوستانه بهتر خواهد بود.

مطالب خواندنی:  کرم‌های BB و CC

چنانچه میل دارید رنگ سایه چشم خود را با رنگ لاک ناخن تان متناسب کنید ولی این رنگ لاک ناخن را ندارید، به آسانی می توانید با کمک برق ناخن و سایه چشم لاک ناخن بسازید. شیوه به این شکل است که رنگ مورد نظر سایه خود را انتخاب کنید و آن را روی یک کاغذ ریخته و پودر کنید.

اکنون این پودر را به کمک قیف، درون شیشه برق ناخن بریزید و انقدر تکان دهید تا پودر سایه داخل برق ناخن حل گردد. به همین راحتی لاک ناخنی هماهنگ با سایه چشم خواهید داشت. چنانچه می خواهید آن را براق کنید، داخل لاک ناخن دست ساز خود اکلیل بریزید.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=38846

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.