• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
8

سدان برقی MS11 شیائومی رویت شد

  • کد خبر : 42115
  • 02 شهریور 1402 - 17:51
سدان برقی MS11 شیائومی رویت شد
شیائومی خود را برای ورود به دنیای خودروهای الکتریکی آماده می‌کند و قرار است به‌زودی یک سدان به نام MS11 معرفی کند که اولین خودروی الکتریکی این شرکت خواهد بود.

سدان برقی MS11 شیائومی رویت شد

شیائومی خود را برای ورود به دنیای خودروهای الکتریکی آماده می‌کند و قرار است به‌زودی یک سدان به نام MS11 معرفی کند که اولین خودروی الکتریکی این شرکت خواهد بود. حالا تصاویر این خودرو توسط وب‌سایت XiaomiEV.com فاش شده است.

به گزراش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،این تصاویر، سدان برقی MS11 را در پوشش استتار نشان می‌دهد و ظاهرا این خودرو در بزرگراه Urumqi-Changji در حال انجام تست‌های دمای بالا است.

شیائومی اوایل سال ۲۰۲۱ فعالیت خود در حوزه خودروهای الکتریکی را شروع کرده است. لی جون مدیرعامل این شرکت در یک کنفرانس گفته بود که خودروی الکتریکی شیائومی زودتر از موعد معرفی خواهد شد و احتمالا تا نیمه اول سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه خواهد شد.

مشخصات باتری شیائومی MS11 اخیرا فاش شده بود. این خودرو مجهز به یک باتری سه تایی ۱۰۱ کیلووات‌ساعت خواهد بود که برد ۸۰۰ کیلومتر را تضمین خواهد کرد. چگالی انرژی باتری ۱۵۷Wh/kg است که در حد متوسط است. در حالیکه اکثر شرکت‌های خودروساز به سراغ CATL به‌عنوان تامین‌کننده باتری رفته‌اند، شیائومی تصمیم گرفته با CALB وارد همکاری شود.

سدان MS11 ظاهرا قرار است با خودروهایی مثل تسلا مدل ۳، BYD Seal، Deepal SL03 و چند سدان برقی دیگر رقابت کند و احتمالا در بازه قیمتی ۲۵,۵۰۰ یورو به فروش خواهد رفت.

منبع: arenaev

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=42115

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.