• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

سرعت شبکه ۵G در کره جنوبی به ۱۳۰مگابیت بر ثانیه رسید

  • کد خبر : 33650
  • 28 بهمن 1400 - 18:13
سرعت شبکه ۵G در کره جنوبی به ۱۳۰مگابیت بر ثانیه رسید
فناوری 5G روزبه‌روز در حال گسترش است و کشورهایی مثل آمریکا، چین، ژاپن و کره جنوبی از پیشتازان این فناوری در دنیا هستند. در بین این کسورهای پیشرو، آمریکا پایین‌تر از همه آن‌ها قرار دارد و از نظر سرعت شبکه 5G رده پایین‌تری دارد.

سرعت شبکه ۵G در کره جنوبی به ۱۳۰مگابیت بر ثانیه رسید

فناوری ۵G روزبه‌روز در حال گسترش است و کشورهایی مثل آمریکا، چین، ژاپن و کره جنوبی از پیشتازان این فناوری در دنیا هستند. در بین این کشورهای پیشرو، آمریکا پایین‌تر از همه آن‌ها قرار دارد و از نظر سرعت شبکه ۵G رده پایین‌تری دارد.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،طبق گزارشی که موسسه بریتانیایی OpenSignal منتشر کرده است سرعت جهانی انتقال داده از سال ۲۰۱۹ به این طرف افزایش یافته است و کره جنوبی بیشترین رشد را در سرعت دانلود داشته است. در این کشور آسیایی، سرعت میانگین دانلود ۵۲٫۴Mbps بود که حالا به ۱۲۹٫۷Mbps رسیده است. به این ترتیب می‌توان گفت که کره جنوبی بهترین نقطه دنیا برای گیمرهای آنلاین است.

https://dl.greenbeautymag.com/2022/02/5g.jpg%20(2).webp

کشور کانادا نیز رشد خوبی در این زمینه داشته است و سرعت میانگین دانلود در این کشور از ۴۲٫۵Mbps به ۶۴٫۱Mbps رسیده است. در خود انگلیس این سرعت از ۲۱٫۷Mbps به ۳۹٫۷Mbps افزایش یافته است. اما در کشور امریکا سرعت دانلود صرفا از ۲۱٫۳Mbps به ۳۷Mbps افزایش یافته است که آن را پایین‌تر از کشورهای فوق قرار می‌دهد.

موسسه OpenSource در گزارش خود گفته است که فناوری ۵G هنوز در ابتدای راه خود است و در سال‌های آینده شاهد پیشرفت چشمگیری در این حوزه خواهیم بود. ضمنا موسسه ۳GPP قرار است هر چند سال یکبار استانداردهای فناوری ۵G را به‌روزرسانی کند و راه را بر روی نوآوری‌های جدید در این زمینه باز کند. هم‌اکنون چندین نسخه از فناوری ۵G در حال توسعه است و برخی از آن‌ها آماده تجاری‌سازی هستند.‌

مطالب خواندنی:  گوشی ۵G کره‌ای‌ها اولین بار در آمریکا عرضه می‌شود

چین در حال حاضر از نظر پوشش شبکه ۵G در رتبه نخست قرار دارد و اکثر شهرهای این کشور به این شبکه دسترسی دارند.

منبع: Gizchina

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=33650

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.