• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 5
0
2

سلطه اسپاتیفای بر بازار سرویس های استریم موزیک

  • کد خبر : 32891
  • 02 بهمن 1400 - 17:02
سلطه اسپاتیفای بر بازار سرویس های استریم موزیک
بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی MIDIA Research، بازار سرویس‌های استریم موزیک همچنان رو به رشد بوده و اسپاتیفای با اختصاص 31 درصد از سهم بازار به خود کماکان برترین سرویس استریم موزیک جهان به حساب می‌آید.

سلطه اسپاتیفای بر بازار سرویس های استریم موزیک

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی MIDIA Research، بازار سرویس‌های استریم موزیک همچنان رو به رشد بوده و اسپاتیفای با اختصاص ۳۱ درصد از سهم بازار به خود کماکان برترین سرویس استریم موزیک جهان به حساب می‌آید. این آمار مربوط به سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ بوده اما به‌تازگی در دسترس عموم قرار گرفته است. توجه داشته باشید که سهم اسپاتیفای از این بازار در سال ۲۰۲۰ برابر با ۳۴ درصد و در سال ۲۰۱۹ نیز ۳۳ درصد بود و در واقع سهم این شرکت سوئدی در بازار با افت روبه‌رو بوده است.

سلطه اسپاتیفای بر بازار سرویس های استریم موزیک

سرویس اپل موزیک با ۱۵ درصد از سهم بازار در رتبه‌ی دوم قرار داشته و سرویس‌های آمازون موزیک و تنسنت موزیک نیز مشترکاً با ۱۳ درصد در جایگاه بعدی قرار دارند. همچنین یوتیوب موزیک شرکت گوگل جایگاه چهارم جدول را به خود اختصاص داده اما این سرویس، سریع‌ترین رشد را در بین تمامی سرویس‌های استریم موزیک داشته است. به‌طور کلی بازار سرویس‌های استریم موزیک نسبت به سال گذشته با رشدی ۲۶.۴ درصدی روبه‌رو بوده و تعداد مشترکین آن‌ها به ۵۲۳.۹ میلیون نفر رسیده است.

نظر شما در مورد سرویس‌های استریم موزیک چیست؟ به‌نظر شما آیا اسپاتیفای در سال ۲۰۲۲ نیز به برتری خود در این بازار ادامه خواهد دهد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=32891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.