• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
1

شایعه: طراحی آیفون ۱۶ بسیار ناامیدکننده خواهد بود

  • کد خبر : 44747
  • 11 بهمن 1402 - 16:51
شایعه: طراحی آیفون ۱۶ بسیار ناامیدکننده خواهد بود

شایعه: طراحی آیفون ۱۶ بسیار ناامیدکننده خواهد بود به گزراش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس، اپل بعد از معرفی سری آیفون ۱۵ حالا خود را برای معرفی آیفون ۱۶ آماده می‌کند و به نظر می‌رسد که طراحی این سری بسیار ناامیدکننده خواهد بود. یک تحلیلگر سرشناس به نام مینگ‌چی کو در گزارش جدید […]

شایعه: طراحی آیفون ۱۶ بسیار ناامیدکننده خواهد بود

به گزراش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس، اپل بعد از معرفی سری آیفون ۱۵ حالا خود را برای معرفی آیفون ۱۶ آماده می‌کند و به نظر می‌رسد که طراحی این سری بسیار ناامیدکننده خواهد بود.

یک تحلیلگر سرشناس به نام مینگ‌چی کو در گزارش جدید خود گفته است که آیفون ۱۶ از نظر طراحی تغییر چشمگیری نخواهد داشت.

به گفته این تحلیلگر، اپل بعید است که تا سال ۲۰۲۵ یعنی تا معرفی آیفون ۱۷ تغییر بزرگی در گوشی‌های خود ایجاد کند و حتی ممکن است قابلیت‌های هوش مصنوعی را نتواند تا آن موقع به‌طور گسترده ارائه کند.

کو معتقد است از آنجائیکه اپل هنوز نتوانسته وارد حوزه طراحی تاشدنی و قابلیت‌های هوش مصنوعی در گوشی‌های آیفون خود شود، احتمالا عملکرد موفقی در سال ۲۰۲۴ نخواهد داشت.

بنابراین نباید انتظار زیادی از آیفون ۱۶ داشته باشیم و تنها تغییر مهمی که احتمالا در این سری ایجاد خواهد شد، اضافه شدن یک دکمه‌ جدید Capture است که برای ضبط ویدئو استفاده خواهد شد.

شایعه: طراحی آیفون ۱۶ بسیار ناامیدکننده خواهد بود

 

در صورت اضافه شدن این دکمه، شاهد دومین دکمه‌ای خواهیم بود که در چند سال اخیر به آیفون اضافه می‌شود. سال گذشته، اپل دکمه اکشن را به آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس اضافه کرد.

طبق اطلاعاتی که اخیرا فاش شده است، مدل‌های آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ ​​پرو مکس به ترتیب دارای نمایشگرهایی با سایز ۶.۳ و ۶.۹ اینچ خواهند بود که در مقایسه با نمایشگرهای ۶.۱ و ۶.۷ اینچی آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ ​​پرو مکس افزایش قابل توجهی خواهند داشت.

مطالب خواندنی:  تصاویر تبلیغاتی گوشی ال جی V60 ThinQ لو رفت

بنابراین هر دو مدل پرو آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ ​​پرو مکس کمی بلندتر و پهن‌تر از مدل‌های ۲۰۲۳ خواهند بود. شاید افزایش سایز مدل‌های آیفون ۱۶ می‌تواند به اپل اجازه دهد تا از باتری‌های بزرگتری در داخل این گوشی‌ها استفاده کند.

در حالیکه آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس از همان صفحه‌ نمایش‌های ۶.۱ و ۶.۷ اینچی فعلی استفاده خواهند کرد، اما شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل ممکن است نمایشگرهای‌ این مدل‌ها را در سری آیفون ۱۷ به‌ترتیب به ۶.۲۷ اینچ و ۶.۸۵ اینچ افزایش دهد.

گفتنی است اپل امسال هر دو گوشی آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس را نسبت به قبل ۱۹ گرم سبک‌تر کرده که دلیل اصلی آن استفاده‌ از آلیاژ تیتانیوم به جای فولاد ضد زنگ در بدنه‌ی آنهاست.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=44747

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.