• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

شیائومی میکس ۵ در گیک بنچ مشاهده شد

  • کد خبر : 34503
  • 24 اسفند 1400 - 19:02
شیائومی میکس ۵ در گیک بنچ مشاهده شد
میکس 5 امروز با شماره مدل 2203121C در وب‌سایت بنچمارک گیک بنچ مشاهده شد و همین موضوع به عرضه‌ی قریب‌الوقوع آن اشاره دارد. گفته می‌شود که این گوشی از فست شارژ 150 واتی پشتیبانی کرده و به دوربین‌های قدرتمندی مجهز شده است.

شیائومی میکس ۵ در گیک بنچ مشاهده شد

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،شیائومی میکس ۵ امروز با شماره مدل ۲۲۰۳۱۲۱C در وب‌سایت بنچمارک گیک بنچ مشاهده شد و همین موضوع به عرضه‌ی قریب‌الوقوع آن اشاره دارد. گفته می‌شود که این گوشی از فست شارژ ۱۵۰ واتی پشتیبانی کرده و به دوربین‌های قدرتمندی مجهز شده است.

بر اساس اطلاعات منتشرشده در گیک بنچ، شیائومی میکس ۵ از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ با فرکانس ۳ گیگاهرتز بهره برده است. این گوشی همچنین به تراشه‌ی گرافیکی آدرنو ۷۳۰ مجهز شده و از ۱۲ گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید ۱۲ نیز استفاده می‌کند. به احتمال زیاد، شیائومی در این گوشی از رابط کاربری MIUI 13 استفاده خواهد کرد. شیائومی میکس ۵ در بخش عملکرد تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک بنچ موفق به دریافت نمرات ۱۲۷۵ و ۳۴۵۶ شد.

https://dl.greenbeautymag.com/2022/03/Xiaomi-Mix-5-1-1.jpg.webp

نسخه‌ی پیشین سری میکس شیائومی، که با نام میکس ۴ شناخته می‌شود، سال گذشته در کشور چین عرضه شد. این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸، دوربین سلفی زیر نمایشگر و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد اما شیائومی این محصول را در بازار جهانی عرضه نکرد و تنها کاربران کشور چین به آن دسترسی داشتند. حالا انتظار می‌رود که شیائومی این رویکرد خود را تغییر داده و میکس ۵ را در بازار جهانی نیز عرضه کند.

نظر شما در مورد شیائومی میکس ۵ چیست؟ به‌نظر شما شیائومی باید چه ویژگی‌هایی را به این گوشی اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=34503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.