• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
1

شیک پوشی به سبک آلن دلون Alain Delon (عکس)

  • کد خبر : 4037
  • 03 آذر 1397 - 20:21
شیک پوشی به سبک آلن دلون Alain Delon (عکس)

شیک پوشی به سبک آلن دلون Alain Delon را تجربه کنید. آلن دلون در عین ساده پوشی شیک پوش هم بود. آلن دلون Alain Delon یکی از خوش تیپ، خوش پوش و جذاب ترین مردان سینمای جهان است طوری که بیشتر مردان سعی در این دارند که تیپ و پوشش خود را مانند آلن دلون […]

dandyism in the style of alain delon alain delon photos

شیک پوشی به سبک آلن دلون Alain Delon را تجربه کنید. آلن دلون در عین ساده پوشی شیک پوش هم بود.

آلن دلون Alain Delon یکی از خوش تیپ، خوش پوش و جذاب ترین مردان سینمای جهان است طوری که بیشتر مردان سعی در این دارند که تیپ و پوشش خود را مانند آلن دلون Alain Delon کنند.

” خیلی خوشتیپ شده ای. مثل آلن دلون”. این عبارت نه فقط در کشور ما که در بسیاری از نقاط جهان مشهور است. آقای آلن دلون نماد خوشتیپی در سراسر جهان به شمار می رود. پس به مناسبت تولد هشتاد سالگی این ستاره بی بدیل سینما و فشن، در این پست رازهای شیک پوشی آقای محبوب را بازگو می کنیم.

آلن دلون، هنرپیشه مشهور فرانسوی نه فقط در کشور زادگاهش- که اتفاقا مهد دنیای مد هم به شمار می رود- بلکه در تمام دنیا محبوب و مشهور است. راز این محبوبیتش در سراسر این کره خاکی، نه تنها به هنر بازیگری و نگاه پرنفوذش، که به استایل و شیک پوشی بی نقص اش، باز می گردد. آلن دلون آنچنان محبوب است که هنوز هم چهره تبلیغاتی یکی از مشهورترین برندهای عطر جهان، او سوژ دیور است و سالانه لباس های بسیاری به تاثیر از او و استایل خاصش تولید می شود.

شیک پوشی در عین ساده پوشی آلن دلون

یکی از رازهای شیک پوشی آلن دلون به سادگی پوشش هایش باز می گردد. اگر به ظاهر دلون چه در فیلم ها و چه در عکس های خصوصی اش نگاه کنید، کمتر نشانی از لباس های طرح دار و شلوغ و چند رنگ می بینید. او مثل اکثر فرانسوی های شیک پوش، این نکته را خوب می داند که” زیبایی در سادگی است”. پس از شلوغی و تزیینات زیاد دوری می کند و اکثر اوقات لباس هایی به رنگ سورمه ای- که بارها گفته ایم شاید شیک ترین رنگ لباس های مردانه باشد- می پوشد. خاکستری، کرم و قهوه ای هم از دیگر رنگ های محبوب دلون است. البته مشکی و سفید را هم از یاد نبرید.

مطالب خواندنی:  کدام شهرها بهترین پوشش اینترنتی را دارند؟

2128284172 irannaz com

آلن دلون به خاطر اندام کشیده اش، از ترکیب کلاسیک کت سفید و پیراهن سیاه استفاده می کرد

ترکیب کت سفید با بلوز مشکی آلن دلون

آلن دلون به خاطر اندام کشیده و فیزیک مناسبش، از ترکیب کلاسیک کت سفید و پیراهن سیاه زیاد استفاده می کرد. شاید این علاقه به کت سفید از جنوب فرانسه نشات گرفته است، سرزمینی خوش و آب و هوا که مردمانش در تابستان رنگ سفید را به هر رنگ دیگری ترجیح می دهند.

1431362619 irannaz com

آلن دلون با بارانی بلندش در فیلم های پلیسی و نوار، بیشترین تاثیر را بر مد مردانه گذاشته است

بارانی های بلند آلن دلون

آلن دلون با بارانی های بلندش در فیلم های پلیسی و نوار، بیشترین تاثیر را بر مد مردانه گذاشته، تاثیری که تا امروز هم پابرجاست و بسیاری از مردان جوان امروزی هم دوست دارند شمایلی همچون آلن دلون داشته باشند. ترنچ کت یا همان بارانی یقه انگلیسی هنوز هم از محبوب ترین ترندها در فشن آقایان است و بسیاری از برندهای دنیا، از برندهای لوکسی چون بربری و هوگو باس گرفته تا برندهای ارزان تر و جوان پسند مانند زارا، همه ساله بارانی/ترنچ کت را در کلکسیون پاییز و زمستان خود قرار می دهند.

1770504111 irannaz com

یکی دیگر از استایل های محبوب آقای خوش تیپ، استفاده از اورکت یا پالتوهای بلند است

ست کردن اورکت به سبک آلن دلون

یکی دیگر از استایل های محبوب آقای خوش تیپ، استفاده از اورکت/ پالتوهای بلند است. پالتوهایی با برش راسته و عمدتا با طرح های کلاسیک و ساده به رنگ کرم، سورمه ای، خاکستری و شتری را با کت و شلوار مشکی یا خاکستری ست می کرد و گاهی بدون اینکه پالتویش را بپوشد، آن را بر دوش اش می انداخت.

مطالب خواندنی:  آلو ژاپنی در پیشگیری از فشارخون و بیماری های قلبی موثر است

1521544585 irannaz com

این کت و شلوارهای تیره با راه های روشن را فقط و فقط با بلوز ساده مردانه ست کنید

کت و شلوارهای راه راه آلن دلون

آلن دلون با حضورش در فیلم های پلیسی و جنایی و با استایل خاص اش خصوصا در فیلم های گنگستری، طرفداران بسیاری پیدا کرد و موج جدیدی را هم در دنیای مد به راه انداخت. بسیاری از مقالات نشریات فشن به رونق پالتوها، بارانی ها و کت و شلوارهای خاص که بیشتر در فیلم های گنگستری استفاده می شد، اشاره کرده اند. یکی از محبوب ترین این پوشش ها کت و شلوار راه راه بود که کاملا شمایل قهرمان را نمایان می کرد.

یادتان باشد اگر می خواهید مثل آلن دلون باشید، این کت و شلوارهای تیره با راه های روشن را فقط و فقط با بلوز ساده مردانه ست کنید. نتیجه دیدنی است، انگار از دل یک فیلم پلیسی و گنگستری بیرون آمده اید.

1797209505 irannaz com

اگر می خواهید شیک باشید، این کت را با یک پیراهن ساده ، یا یک پلیور ساده روشن، ست کنید

پوشیدن کت چرم به سبک آلن دلون

آقای دلون یکی از طرفداران پر و پا قرص کت های چرم، چه از نوع کت های موسوم به بامبر جکت، چه کت موتور سواری و حتی کت های موسوم به کت خلبانی بوده است و در تصاویر بسیاری با این کت های اسپرت جذاب دیده شده است. پس اگر می خواهید مثل دلون شیک باشید، یادتان باشد این کت ها را با یک پیراهن ساده مردانه، یا یک پیراهن جین و حتی یک پلیور ساده ترجیحا روشن، مثلا کرم رنگ ست کنید.

مطالب خواندنی:  آنفولانزای معده چه مدت مسری است؟

1858324387 irannaz com

دستکش های چرم همچنان محبوب علاقه مندان دنیای مد است

دستکش های چرم آلن دلون Alain Delon

و نکته دیگری که در شیک پوشی به روش آلن دلون باید به آن اشاره کنیم، استفاده از اکسسوریز مناسب است. آلن دلون را در بسیاری از تصاویر با دستکش های چرمی کامل و یا دستکش های چرمی رانندگی دیده اید. شاید برایتان جالب باشد که این دستکش ها همچنان محبوب علاقه مندان دنیای مد است.

2430993 irannaz com

کفش های کلاسیک چرم را با کت و شلوار و تیپ کلاسیک خود ست کنید

کفش های کلاسیک چرم آلن دلون

و کفش های کلاسیک چرم که با کت و شلوار و تیپ کلاسیک شما به راحتی ست می شوند.

منبع:irannaz.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=4037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.