• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

طراحی شماتیک آیفون ۱۴ پرو فاش شد

  • کد خبر : 34041
  • 09 اسفند 1400 - 19:50
طراحی شماتیک آیفون ۱۴ پرو فاش شد
اپل قرار است امسال سری آیفون ۱۴ را معرفی کند و اگر شایعات قبلی درست باشند ما احتمالا شاهد استفاده از سوراخ هول پانچ به‌جای ناچ در این گوشی‌ها خواهیم بود.

طراحی شماتیک آیفون ۱۴ پرو فاش شد

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،اپل قرار است امسال سری آیفون ۱۴ را معرفی کند و اگر شایعات قبلی درست باشند ما احتمالا شاهد استفاده از سوراخ هول پانچ به‌جای ناچ در این گوشی‌ها خواهیم بود. با این حال، گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که اپل قصد دارد از یک طراحی منحصربه‌فرد «سوراخ + بریدگی حبه‌ای‌شکل» در این سری بهره ببرد.

در این گزارش‌ها، یک تصویر شماتیک از این طراحی منتشر شده است که در دید بهتری از آن در اختیار ما قرار می‌دهد. البته این طراحی ظاهرا فقط در مورد آیفون ۱۴ پرو آیفون ۱۴ پرو مکس اجرا خواهد شد و حتی جان پروسر، افشاگر مطرح حوزه تکنولوژی نیز این طراحی را تائید کرده و گفته است که اپل قطعا از این طراحی بهره خواهد برد.

https://dl.greenbeautymag.com/2022/02/iphone-14-pro-1.jpg.webp

البته اوایل امسال نیز یک تحلیلگر معروف به نام راس یانگ خبر از بکارگیری این نوع طراحی در برخی مدل‌های سری آیفون ۱۴ داده بود و شایعات قبلی درباره استفاده از سوراخ هول پانچ به جای ناچ را رد کرده بود. نکته جالب اینکه ما تاکنون در هیچ گوشی هوشمندی شاهد این طراحی نبوده‌ایم.

از طرف دیگر ما می‌دانیم که سری آیفون ۱۴ دارای چهار مدل در دو سایز ۶.۱ اینچی و ۶.۷ اینچی خواهد بود که اسامی این مدل‌ها عبارتند از آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ مکس، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس. در ضمن انتظار می‌رود که دو مدل اول همچنان از طراحی ناچ استفاده کنند.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که اپل در نهایت سری آیفون ۱۴ را با چه نوع طراحی معرفی می‌کند. این سری قرار است در ماه سپتامبر امسال رونمایی شود و مسلما تا آن موقع شاهد درز اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها خواهیم بود.

مطالب خواندنی:  انرژی خورشیدی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

منبع: ۹to5mac

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=34041

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.