• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
1

فیوشا به‌زودی جایگزین اندروید می شود

  • کد خبر : 32093
  • 02 دی 1400 - 16:30
فیوشا به‌زودی جایگزین اندروید می شود
به نظر می‌رسد سامسونگ خود را برای راه‌اندازی سیستم عامل اختصاصی خودش آماده می‌کند. این سیستم عامل که فیوشا (Fuchsia) نام دارد قرار است جایگزین اندروید در دستگاه‌های سامسونگ بشود.

فیوشا به‌زودی جایگزین اندروید می شود

به نظر می‌رسد سامسونگ خود را برای راه‌اندازی سیستم عامل اختصاصی خودش آماده می‌کند. این سیستم عامل که فیوشا (Fuchsia) نام دارد قرار است جایگزین اندروید در دستگاه‌های سامسونگ بشود. طبق آخرین گزارش‌ها، این سیستم عامل هنوز در حال توسعه است و عرضه نهایی آن شاید چند سال طول بکشد.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از اتکفارس،وب‌سایت SamMobile گفته است که سامسونگ سیستم عامل فیوشا را به‌تدریج جایگزین اندروید گوگل خواهد کرد و به‌یکباره این کار را انجام نخواهد داد. البته هنوز مشخص نیست که این سیستم عامل در کنار رابط کاربری One UI ارائه خواهد شد یا از پوسته دیگری استفاده خواهد کرد. فیوشا نیز مانند اندروید یک سیستم عامل متن باز خواهد بود و کار کردن با آن برای کاربران بسیار راحت خواهد بود.

بد نیست بدانید که سامسونگ در گذشته سیستم عامل تایزن را برای ساعت‌های هوشمند خود توسعه داده بود، اما این سیستم عامل نتوانست آن‌طور که باید و شاید موفق باشد و به همین‌خاطر اخیراً شاهد بودیم که سامسونگ نسخه ترکیبی آن را در کنار سیستم عامل ور او اس گوگل برای ساعت‌های هوشمند خود ارائه کرد. در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که توسعه فیوشا درنهایت به کجا ختم می‌شود و آیا شاهد یک رقیب جدی برای اندروید خواهیم بود یا نه.

نظر شما درباره سیستم عامل فیوشا سامسونگ چیست؟ آیا سامسونگ می‌‌تواند در این بخش نیز موفق باشد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

منبع: Gizchina

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=32093

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.