• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
3

قیمت مک استودیو شما را شگفت زده خواهد کرد

  • کد خبر : 34305
  • 18 اسفند 1400 - 18:42
قیمت مک استودیو شما را شگفت زده خواهد کرد
مک استودیو جدید دیشب به‌عنوان قدرتمندترین رایانه اپل که به پردازنده‌ M1 مجهز شده به شکل رسمی معرفی شد. مک استودیو با پردازنده M1 Max با قیمت ۱۹۹۹ دلار در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت و برچسب ۳۹۹۹ دلاری آن برای ارزان‌ترین نسخه این رایانه با پردازنده‌ M1 Ultra در نظر گرفته شده است.

قیمت مک استودیو شما را شگفت زده خواهد کرد

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،مک استودیو جدید دیشب به‌عنوان قدرتمندترین رایانه اپل که به پردازنده‌ M1 مجهز شده به شکل رسمی معرفی شد. مک استودیو با پردازنده M1 Max با قیمت ۱۹۹۹ دلار در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت و برچسب ۳۹۹۹ دلاری آن برای ارزان‌ترین نسخه این رایانه با پردازنده‌ M1 Ultra در نظر گرفته شده است.

در صورت خرید این محصول با تمامی امکانات مجبور هستید تا مبلغ ۷۹۹۹ دلار را پرداخت کنید که قیمت مناسبی به نظر نمی‌رسد.

ممکن است با خواندن این برچسب قیمت گیج شوید اما این قیمت شامل پردازنده ۲۰ هسته‌ای و ۶۴ هسته برای پردازنده گرافیکی است که به‌جای ۴۸ هسته پردازشی در M1 Ultra به همراه هشت ترابایت حافظه داخلی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه رم در دسترس شما قرار می‌گیرد.

https://dl.greenbeautymag.com/2022/03/apple-mac-studio-20221.jpg%20(1).webp

این مک استودیو با پردازنده M1 Ultra با قیمت پایه ۳,۹۹۹ دلار عرضه خواهد شد که با تجهیز این رایانه به پردازنده گرافیکی بهتر ۱۰۰۰ دلار به این قیمت افزوده می‌شود. افزایش حافظه رم از ۶۴ گیگابایت به ۱۲۸ گیگابایت نیز ۸۰۰ دلار به هزینه‌های شما اضافه می‌کند.

حافظه داخلی نیز در افزایش قیمت بی‌تأثیر نبوده و با ارتقا آن به ۲ ترابایت (۴۰۰ دلار)، ۴ ترابایت (۱۰۰۰ دلار) و ۸ ترابایت (۲,۲۰۰ دلار) را باید بپردازید. با اضافه‌کردن تمامی این ویژگی‌ها به سبد خرید خود با قیمت ۷,۹۹۹ دلار مواجه می‌شوید که این مبلغ بسیار بیشتر از یک مک‌ بوک پرو با مشخصات بالا است.

به‌عنوان‌مثال مک‌بوک پرو با ۶۴ گیگابایت حافظه رم و ۸ ترابایت حافظه داخلی هزینه‌ای برابر با ۶۰۰۰ دلار خواهد داشت.

مطالب خواندنی:  نحوه قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام

https://dl.greenbeautymag.com/2022/03/apple-mac-studio-20221.jpg%20(3).webp

بااین‌حال قیمت در نظر گرفته شده برای مک استودیو شامل محصولات نرم‌افزاری نمی‌شود، و در صورت خرید نرم‌افزارهایی مانند لاجیک پرو و کات پرو ۱۹۹ دلار یا ۲۹۹ دلار به مبلغ کلی شما اضافه خواهد شد.

محصولات جانبی نیز شامل افزایش قیمت می‌شوند و در صورت اضافه‌ اجزایی مانند مجیک کیبورد (۱۹۹ دلار)، تاچ آیدی (۱۴۹ دلار) و استودیو دیسپلی (۱,۵۹۹ دلار)، با قیمت ۹,۹۴۷ دلاری به همراه مک استودیو مواجه می‌شویم.

یکی دیگر از قابلیت‌های مک استودیو پشتیبانی از ۴ صفحه‌نمایش است و در صورت نیاز به‌ اضافه آن بدون درنظرگرفتن پایه صفحه نمایش (۴۰۰ دلار) و محافظ نانو (۳۰۰ دلار) این مبلغ را به ۱۴,۷۴۴ دلار می‌رساند.

با وجود این برچسب قیمتی برای مک استودیو، اپل اخبار دلگرم‌کننده‌ای درباره نسخه قوی‌تر مک پرو با پردازنده سیلیکونی منتشر کرد که شاهد یک قهرمان جدید با قیمت بیشتر باشیم.

منبع: The Verge

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=34305

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.