• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
4

لوگوی جدید شیائومی رونمایی شد

  • کد خبر : 32992
  • 05 بهمن 1400 - 20:23
لوگوی جدید شیائومی رونمایی شد
شیائومی سال گذشته در یازدهمین سالگرد تاسیس خود لوگوی خود را تغییر داد. هدف از تغییر لوگوی این شرکت آن بود که به جهانیان نشان داده شود دوران جدیدی در حال شروع شدن است.

لوگوی جدید شیائومی رونمایی شد

شیائومی سال گذشته در یازدهمین سالگرد تاسیس خود لوگوی خود را تغییر داد. هدف از تغییر لوگوی این شرکت آن بود که به جهانیان نشان داده شود دوران جدیدی در حال شروع شدن است. حالا شیائومی دوباره طراحی جدید برای لوگوی خود ارائه کرده است و برای تهیه آن از خلاقیت یک طراح مطرح ژاپنی به نام کنیا هارا کمک گرفته است. این طراح حدود چهار سال وقت صرف این لوگو کرده است.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،لوگوی جدید شیائومی به رنگ مشکی است و دارای گوشه‌های گرد است که به گفته طراح لوگو، این گوشه‌ها به منظور القای ورود به عصر ارتباطات هوشمند است

شیائومی حدود ۱۰ ماه وقت صرف ثبت این لوگو کرده است و هنوز مشخص نیست که این لوگو قرار است در کدامیک از محصولات این شرکت مورد استفاده قرار بگیرد. به نظر می‌رسد شیائومی لوگوی نارنجی خود را کلاً کنار نخواهد گذاشت و این لوگوی مشکی را فقط در برخی محصولات خاص خود استفاده خواهد کرد.

لوگوی جدید شیائومی رونمایی شد

شیائومی موفقیت‌های خوبی در سال‌های اخیر کسب کرده است و به‌تازگی نیز از گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ رونمایی کرده است که طبق گزارش‌ها در عرض فقط ۵ دقیقه تعداد ۳۰۰ میلیون دستگاه از آن‌ها به فروش رفته است. شیائومی گفته است که تمرکز این سری روی عملکرد است و به‌زودی یک عضو دیگر به نام شیائومی ۱۲ اولترا نیز به این سری اضافه خواهد شد.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که این تغییر لوگو چه تاثیری دروی عملکرد شیائومی خواهد داشت.

مطالب خواندنی:  گزارش‌های غیررسمی به احتمال استفاده از لنز پریسکوپ در می ۱۱ لایت اشاره می‌کنند

منبع: Gizchina

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=32992

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.