• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
3

لیست برترین گوشی های ماه مارچ بنچمارک انتوتو منتشر شد

  • کد خبر : 34967
  • 13 فروردین 1401 - 20:44
لیست برترین گوشی های ماه مارچ بنچمارک انتوتو منتشر شد
در حالی که نمرات بنچمارک گیک بنچ پیش از عرضه‌ی تراشه‌ی دامنسیتی 9000 شرکت مدیاتک به عملکرد بهتر آن نسبت به تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 1 اشاره داشتند اما لیست 10 گوشی برتر بنچمارک انتوتو (AnTuTu) در ماه مارچ خلاف این موضوع را ثابت کرده است.

لیست برترین گوشی های ماه مارچ بنچمارک انتوتو منتشر شد

به گزارش محله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،در حالی که نمرات بنچمارک گیک بنچ پیش از عرضه‌ی تراشه‌ی دامنسیتی ۹۰۰۰ شرکت مدیاتک به عملکرد بهتر آن نسبت به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ اشاره داشتند اما لیست ۱۰ گوشی برتر بنچمارک انتوتو (AnTuTu) در ماه مارچ خلاف این موضوع را ثابت کرده است.

لیست منتشرشده نشان می‌دهد که از بین ۱۰ گوشی برتر انتوتو، ۸ گوشی از تراشه‌ی پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره برده‌اند و تنها دو گوشی از تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ استفاده کرده‌اند. رد مجیک ۷ پرو موفق شد تا با دریافت نمره‌ی بالای ۱ میلیون در صدر این لیست قرار بگیرد و گوشی‌های سری iQOO نیز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. رتبه‌ی چهارم این لیست نیز به ردمی K50 پرو تعلق دارد که توانسته تا نمره‌ای نزدیک به ۱ میلیون را دریافت کند.

لیست برترین گوشی های ماه مارچ بنچمارک انتوتو منتشر شد

به جز تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و دایمنسیتی ۹۰۰۰ نام تراشه‌ی دیگری در لیست ۱۰ گوشی برتر انتوتو به چشم نمی‌خورد. هر چند که گلکسی S22 اولترا با تراشه‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ خود برای مدتی در لیست ماه فوریه حضور داشت اما این گوشی نتوانست تا عملکرد بهتری را نسبت به گوشی‌های عرضه‌شده در آن ماه داشته باشد.

منبع: Gizmochina

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=34967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.