• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 6
0
5

مایکروسافت تولید گوشی سرفیس دئو ۲ را متوقف کرد

  • کد خبر : 40491
  • 19 دی 1401 - 17:30
مایکروسافت تولید گوشی سرفیس دئو ۲ را متوقف کرد
طبق یک گزارش جدید، ظاهرا مایکروسافت تولید سرفیس دئو ۲ را کاهش داده است و تمرکز خود را روی توسعه مدل جدید سرفیس دئو ۳ گذاشته است. البته امکان خرید مدل‌های کارکرده دئو ۲ در فروشگاه‌های آمازون و eBay وجود دارد.

مایکروسافت تولید گوشی سرفیس دئو ۲ را متوقف کرد

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،طبق یک گزارش جدید، ظاهرا مایکروسافت تولید سرفیس دئو ۲ را کاهش داده است و تمرکز خود را روی توسعه مدل جدید سرفیس دئو ۳ گذاشته است. البته امکان خرید مدل‌های کارکرده دئو ۲ در فروشگاه‌های آمازون و eBay وجود دارد.

وب‌سایت Windows Central گزارش داده است که مایکروسافت تولید سرفیس دئو ۲ برای همیشه متوقف کره است و اکثر خرده‌فروشی‌ها این محصول را دریافت نکرده‌اند. البته همانطور که می‌دانید این دستگاه موردتوجه اکثر مشتریان قرار نگرفت و فقط افراد محدودی به دنبال خرید آن بودند‌.

این گوشی تاشو برخلاف گلکسی زد فولد ۴ دارای دو نمایشگر ۵.۸ اینچی بود که از طریق لولا به هم وصل شده‌اند و بعد از باز شدن تبدیل به تبلت ۸.۳ اینچی می‌شود. ضمنا لولای این دستگاه کاملا دیده می‌شوند که این نوع طراحی ممکن است برای خیلی‌ها خوشایند نباشد.

البته لولای سرفیس دئو ۲ قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه داشت و می‌توانست در هر موقعیتی قرار بگیرد. به هر حال، این‌ گوشی می‌توانست امکان استفاده از یک اپلیکیشن روی دو نمایشگر را فراهم کند و در کل، قابلیت‌های مالتی‌تسکینگ خوبی داشت.

این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ بود و سه دوربین در پنل پشت خود داشت که می‌توانستند تصاویر خوبی در شرایط نوری مختلف ثبت کنند. این گوشی به قیمت ۱۵۰۰ دلار عرضه شد که قیمت بالایی محسوب می‌شد اما حالا قیمت آن به ۸۲۵ دلار رسیده است. در هر حال باید منتظر بمایم و ببینیم که مدل جایگزین این گوشی چه مشخصاتی خواهد داشت.

مطالب خواندنی:  اپل مدیر ارتباطات واقعیت افزوده فیس بوک را به خدمت گرفت

منبع: PhoneAr

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=40491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.