• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 5
0
4

مایکروسافت شرکت فرایندکاوی Minit را تصاحب کرد

  • کد خبر : 35051
  • 16 فروردین 1401 - 18:05
مایکروسافت شرکت فرایندکاوی Minit را تصاحب کرد

مایکروسافت شرکت فرایندکاوی Minit را تصاحب کرد به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،مایکروسافت امروز اعلام کرد که شرکت Minit را خریداری کرده است. این شرکت در حوزه فناوری فرایندکاوی فعالیت دارد و یکی از پیشتازن این عرصه است. فناوری فرایندکاوی شرکت Minit به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا فرصت‌های موجود برای بهبود فرایندهای […]

مایکروسافت شرکت فرایندکاوی Minit را تصاحب کرد

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،مایکروسافت امروز اعلام کرد که شرکت Minit را خریداری کرده است. این شرکت در حوزه فناوری فرایندکاوی فعالیت دارد و یکی از پیشتازن این عرصه است.

فناوری فرایندکاوی شرکت Minit به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا فرصت‌های موجود برای بهبود فرایندهای خود را پیدا کرده و بهره‌وری فعالیت‌های خود را افزایش دهند.

خریداری این شرکت کوچک هرچند در مقایسه با خرید کمپانی اکتیویژن بلیزارد به قیمت ۶۸.۷ میلیارد دلار قابل‌توجه نیست، اما فناوری‌های این شرکت مسلماً نقش مهمی در رشد و توسعه کسب‌‌وکارهای نوپا ایفا خواهند کرد. این فناوری‌ها کمک خواهند داد تا شرکت‌ها دلیل واقعی و اصلی مشکلات خود را پیدا کنند و بهره‌وری خود را تا جای ممکن افزایش بدهند.

مایکروسافت هنوز قیمت خرید شرکت Minit را اعلام نکرده است ولی انتطار می‌رود که فناوری‌های این شرکت را با تکنولوژی‌های موجود خود به نام Power Automate ادغام و یکپارچه‌سازی بکند.

مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای گفته است:

خرید شرکت Minit به ما کمک خواهد کرد تا به مشتریان خود تصویر روشنی از کسب‌وکارشان ارائه دهیم تا آن‌ها به‌راحتی بتوانند فرایندهای خود را تحلیل و آنالیز بکنند و سپس آن‌ها را بهبود ببخشند.

نظر شما درباره خرید این شرکت فناوری توسط مایکروسافت چیست؟ دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Ms Power User

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=35051

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.