• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
3

مدیر ارشد مهندسی خودروی برقی اپل از سمت خود کناره گیری کرد

  • کد خبر : 31587
  • 12 آذر 1400 - 17:04
مدیر ارشد مهندسی خودروی برقی اپل از سمت خود کناره گیری کرد
اپل همچنان در حال کار روی پروژه خودروی برقی خود یا همان Apple Car است و تاکنون شایعات زیادی درباره آن منتشر شده است.

مدیر ارشد مهندسی خودروی برقی اپل از سمت خود کناره گیری کرد

اپل همچنان در حال کار روی پروژه خودروی برقی خود یا همان Apple Car است و تاکنون شایعات زیادی درباره آن منتشر شده است. حالا گزارش شده است که مایکل شوکوتش (Michael Schwekutsch) مدیر ارشد مهندسی این پروژه از سمت خود کناره‌گیری کرده است.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،مایکل شوکوتش در سال ۲۰۱۹ بعد از جدایی از تسلا به اپل پیوسته بود و در گروه‌های پروژه‌های خاص اپل فعالیت می‌کرد. این گروه مسئول انجلم پروژه‌هایی مانند خودروی برقی اپل است. حالا شوکوتش با کناره‌گیری از اپل، به شرکت Archer Aviation که در زمینه تاکسی‌های هوایی فعال است خواهد پیوست.

این شرکت هم‌اکنون یک تاکسی هوایی برقی توسعه داده است که قادر به حمل یک مسافر و یک خلبان است. پروژه بعدی این شرکت، یک تاکسی هوایی با چهار مسافر است. این شرکت قرار است در شهر لس آنجلس آمریکا بعد از دریافت تائیدیه‌های لازم یک سرویس شهری تاکسی هوایی راه‌اندازی کند.

اما در رابطه با پروژه خودروی برقی اپل باید بگوییم که این خودرو ظاهرا حالت تمام‌خودکار خواهد داشت و احتمالا در سال ۲۰۲۵ معرفی خواهد شد.

در ماه‌های اخیر مهندسان جدیدی به پروژه خودروی برقی اپل پیوسته‌اند که از آن جمله می‌توان به کریستوفر مور، مهندس سابق تسلا، اشاره کرد. مور اخیرا اظهارات بحث‌برانگیزی را درباره خودروی برقی تسلا بیان کرده بود. او گفته بود که ایلان ماسک مدیرعامل تسلا درباره قابلیت‌های خودروی برقی این شرکت اغراق‌آمیز صحبت کرده است و واقعیت آن چیزی نیست که مردم از زبان ماسک می‌شنوند.

مطالب خواندنی:  گلکسی A55 به زودی معرفی می شود

استوارت بوورز، یکی دیگر از مهندسان سابق تسلاست که به اپل پیوسته است. او اواسط سال ۲۰۱۹ از تسلا جدا شد و اواخر سال گذشته تیم خودروسازی اپل ملحق شد.

البته ما در کنار این‌ها، شاهد کناره‌گیری برخی از مهندسان خودروی برقی اپل نیز بوده‌ایم. با این تغییر و تحولات هنوز مشخص نیست که آیا اپل درنهایت موفق به معرفی اولین خودروی برقی خود در سال ۲۰۲۵ خواهد شد یا نه.

منبع: Phonearena

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=31587

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.