• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 2
0
2

مشکل آزاردهنده توییتر با آپدیتی رفع شد

  • کد خبر : 31214
  • 27 آبان 1400 - 17:01
مشکل آزاردهنده توییتر با آپدیتی رفع شد
توییتر بالاخره یکی از مشکلاتی که در نسخه وب این شبکه وجود داشت و باعث مزاحمت برای کاربران می‌شد را حل کرده است.

مشکل آزاردهنده توییتر با آپدیتی رفع شد

توییتر بالاخره یکی از مشکلاتی که در نسخه وب این شبکه وجود داشت و باعث مزاحمت برای کاربران می‌شد را حل کرده است. این مشکل که توسط قابلیت تازه سازی خودکار ایجاد شده بود، وقتی شما در حین خواندن توییتی بودید، این توییت را از دیدرس شما خارج می‌کرد.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،خبر خوب این است که توییتر بالاخره به شکایت‌های کاربران زخم خورده از قابلیت تازه سازی خودکار گوش کرده و این مشکل را رفع کرده است. این به این معنی است که نیازی نیست شما برای پیدا کردن توییتی که از دسترس شما به خاطر قابلیت تازه خودکار خارج شده بود، تا پایین صفحه اسکرول کنید.

این شرکت در ماه سپتامبر متوجه این مشکل شد و بلافاصله قبول کرد که این یک مشکل آزاردهنده برای بسیاری از کاربران است و قول داد که به زودی آن را رفع کند.

این هفته اعلام شد که این اتفاق افتاده و برای کاربران نسخه تحت وب مشکلی این چنینی از این پس وجود نخواهد داشت. آپدیت جدید به شما این امکان را می‌دهد که توییت‌های جدید را با کلیک کردن روی نوار توییت‌ها به صورت دستی بارگذاری کنید.

این تغییر نسخه تحت وب را از نظر امکانات هم رده‌ی نسخه تلفن های همراه قرار می‌دهد، چرا که هر موقع که بخواهید می‌توانید بخش فید خود را به صورت دستی تازه سازی کنید. توییتر در ماه‌های اخیر تغییرات زیادی را اعمال کرده است.

به ظور مثال این شرکت هفته گذشته سرویس توییتر آبی خود را پس از عرضه محدود، در نیوزیلند و آمریکا و اکنون در کانادا و استرالیا عرضه کرد.

مطالب خواندنی:  به‌روزرسانی iOS 14 پس از عرضه iOS 15 نیز ادامه می یابد

همچنین اخیرا قابلیتی مانند برانمه کلاب هاوس به کاربران توییتر این اجازه را می‌دهد که با کاربرانی که دعوت کرده‌اند، به گفتگوی صوتی بپردازند و برای کاربران آیفون نیز آپدیتی را عرضه کرد که پیدا کردن یک توییت خاص را برای کاربران این پلتفرم آسان‌تر می‌کند. علاوه بر این ها این شرکت کوچک کردن عکس های پس زمینه را متوقف کرد.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=31214

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.