• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
1

مینی کامپیوتر جدید شیائومی با وزن ۲۵۰ گرم عرضه شد

  • کد خبر : 33530
  • 25 بهمن 1400 - 19:12
مینی کامپیوتر جدید شیائومی با وزن ۲۵۰ گرم عرضه شد
شیائومی به ‌تازگی کامپیوتر جدیدی با نام Ningmei CR80 را روانه‌ی بازار کرده که تنها 250 گرم وزن داشته و امکان اتصال مانیتور، صفحه کلید و موس به آن وجود دارد.

مینی کامپیوتر جدید شیائومی با وزن ۲۵۰ گرم عرضه شد

به گزارش مجله زیبایی سبزبه نقل از تکفارس،شیائومی به ‌تازگی کامپیوتر جدیدی با نام Ningmei CR80 را روانه‌ی بازار کرده که تنها ۲۵۰ گرم وزن داشته و امکان اتصال مانیتور، صفحه کلید و موس به آن وجود دارد. این مینی کامپیوتر می‌تواند به عنوان جایگزین مناسبی برای رایانه‌های شخصی سنتی برای مصارف غیرگیمینگ و سبک مورد استفاده قرار بگیرد.

طول و عرض این دستگاه کمتر از ۱۲ سانتی‌متر بوده و ضخامت آن نیز ۲٫۵ سانتی‌متر است. همچنین وزن این مینی کامپیوتر تنها کمی از گوشی‌های هوشمند سنگین‌تر بوده و کاربران می‌توانند آن را به راحتی حمل کنند. این دستگاه از تراشه‌ی چهارهسته‌ای N5105 با فرکانس توربوی ۲٫۹ گیگاهرتز بهره برده و میزان کش L3 آن ۴ مگابایت است. همچنین میزان مصرف انرژی آن نیز تنها ۱۰ وات می‌باشد.

https://dl.greenbeautymag.com/2022/02/Xiaomi-Mini-PC-1.jpg.webp

شیائومی Ningmei CR80 همچنین به حافظه‌ی M.2 SSD و رم DDR4 مجهز شده و کاربران می‌توانند حافظه‌ی داخلی آن را تا ۵۱۲ گیگابایت ارتفا دهند. علاوه بر این، امکان اتصال این کامپیوتر به تلویزیون، مانیتور، پروژکتور، پرینتر، اسکنر و موارد دیگر نیز وجود دارد. شیائومی در این دستگاه از کارت شبکه‌ی بی‌سیم اینتل AC7265 استفاده کرده که از اتصال وای‌فای ۲٫۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند از ماژول بلوتوث این کامپیوتر نیز برای اتصال دستگاه‌های دیگر به آن استفاده کنند.

https://dl.greenbeautymag.com/2022/02/Xiaomi-Mini-PC-2.jpg.webp

شیائومی این مینی کامپیوتر جدید را در دو نسخه با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۶ گیگابایتی و ۵۱۲/۸ گیگابایتی در دسترس قرار داده است. قیمت این دو نسخه نیز به ترتیب ۱۰۹۹ یوان (حدود ۱۷۲ دلار) و ۱۲۹۹ یوان (۲۰۴ دلار) می‌باشد. در حال حاضر خبری از عرضه‌ی این محصول در بازار جهانی نیست.

مطالب خواندنی:  سامسونگ در صدر لیست برترین شرکت های سازنده گوشی های هوشمند در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲

نظر شما در مورد مینی کامپیوتر جدید شیائومی چیست؟ به‌نظر شما آیا این محصول به فروش مناسبی دست پیدا خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=33530

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.