• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

نحوه رفتار درست با پدر شوهر

  • کد خبر : 28545
  • 10 اردیبهشت 1400 - 19:40
نحوه رفتار درست با پدر شوهر

طرز رفتار با صحیح با پدر شوهر رفتار درست با پدر شوهر، باعث می شود تا شما زندگی آرام تری را تجربه کنید و احترام متقابل را از طرف والدین همسر دریافت کنید. وقتی شما به عنوان عروس به یک خانواده می روید ، با افراد جدیدی که همان خانواده شوهر هستند آشنا می شوید. […]

طرز رفتار با صحیح با پدر شوهر

رفتار درست با پدر شوهر، باعث می شود تا شما زندگی آرام تری را تجربه کنید و احترام متقابل را از طرف والدین همسر دریافت کنید. وقتی شما به عنوان عروس به یک خانواده می روید ، با افراد جدیدی که همان خانواده شوهر هستند آشنا می شوید. مهم ترین این افراد والدین همسرتان هستند.

باید قبول کنیم که والدین، دلسوز ترین افراد برای هر کسی در زندگی او هستند. اما خوب یا بد، والدین یک نسل قبل از ما هستند و این یعنی آن ها در دوران خود زندگی می کنند و تفکر و سبک زندگی آن ها با نسل جدید تفاوت های زیادی دارد.

مثلا والدین بسیار بر روی زندگی ساده و کم خرج اصرار دارند در حالی که اکثر جوانان این را قبول ندارند.

چگونه رفتار درست با پدر شوهر داشته باشیم؟

والدین همسر نیز مانند تمام والدین ، همیشه می خواهند پشتیبان و همراه فرزند خود باشند. به همین دلیل گاهی اوقات وقتی آن ها می خواهند مهربانی خود را ابراز بدهند و ببینند فرزندشان چه مشکلاتی دارد ، از آن سوء برداشت می شود و عروس آن خانواده فکر می کنند بحث دخالت در خانواده آن ها را دارند.

https://dl.greenbeautymag.com/2021/04/how-treat-the-father-in-law-02.jpg

نحوه برخورد با پدرشوهر

اگر شما این گونه مهربانی ها را نمی پسندید ، باید به صورت رو در رو و با رعایت کامل ادب این مسئله را با همسر و خانواده همسرتان در میان بگذارید. یادتان باشید که والدین هر چقدر هم پست و ظالم باشند ، رابطه دو طرفه ای بین آن ها و فرزندشان هست و هر دو یکدیگر را دوست دارند.

این را در نظر داشته باشید که شما نمی توانید ان ها را به طور کامل از زندگی تان حذف کنید ، زیرا در این صورت ، رابطه شما با همسرتان نیز بر هم می خورد.

در این مقاله سعی کرده ایم تا راهنمایی کوچکی در خصوص نحوه رفتار درست با پدر شوهر و مادر شوهر ، برای داشتن یک رابطه خوب و سالم با آن ها ، به شما ارائه دهیم.

مطالب خواندنی:  نکات اساسی در مورد مانیکور ناخن در بارداری

۱٫ کلیشه های ذهنی خود را فراموش کنید

برای این که رفتار درست با پدر شوهر داشته باشید، این که کلیشه های زهنی خود را فراموش کنید، خیلی مهم است.

شاید تا قبل از ازدواج ، از افراد اطراف خود چیز های زیادی در مورد پدر شوهر ، مادر شوهر و کلا خانواده شوهر شنیده باشید که اغلب آن ها منفی بوده. شاید شما نیز گرفتار این کلیشه که همه آن ها بد هستند شده اید و به هر کاری که از طرف خانواده شوهر رخ می دهد سوء ظن دارید.

۲٫ نقش بازی نکنید

شاید اگر شما بخواهید در دوران نامزدی و عقد ، نقش یک عروس خوب را بازی کنید و خودتان نباشید ، باعث می شود والدین همسر همیشه از شما آن شخصیت را انتظار داشته باشند. و شما نیز نمی توانید همیشه نقش بازی کنید.

پس خودتان باشید تا در آینده مشکلی پیش نیاید.

۳٫ سکوت کنید

برای داشتن یک رفتار درست با پدر شوهر، سکوت کردن در برخی مواقع، مناسب ترین کار است.

گاهی اوقات وقتی میدانید حق با شما است و حقی از شما ضایع نمی شود ، در درگیری ها سکوت کنید تا این درگیری بزرگ و بزرگ تر نشود. مطمئن باشید این به نفع شماست.

۴٫ انتظار های بیش از حد نداشته باشید

انتظار نداشته باشید که خانواده همسرتان همیشه با شما و همسرتان خوش برخورد باشند و همیشه به شما لطف کنند. زیرا امروزه و با توجه به شرایط اقتصادی ، هر فردی مشکلات خودش را دارد و شاید گاهی اوقات با توجه به عوامل محیطی عصبانی باشد و آن عصبانیت را در خانه و به خانواده بروز دهد.

۵٫ گذشته ها گذشته!

اگر می خواهید رفتار درست با پدر شوهر خود داشته باشید، باید گذشته ها را فراموش کنید.

مطالب خواندنی:  با شوهری که به والدینش وابسته است چطور رفتار کنیم؟

اگر در دوران نامزدی ، عقد و یا جشن عروسی ، رفتار بدی از خانواده همسرتان مشاهده کردید که باعث دلخوری شما شده است ، بهتر است فراموش کنید تا هم رفتار شما با آن ها بهتر شود و هم خودتان زندگی راحت تری داشته باشید.

۶٫ خودمانی نشوید!

برای این که بتوانید برای خودتان یک شخصیت استوار در پیش خانواده همسر خود بسازید ، همیشه با آن ها بسیار مودب رفتار کنید و با آن ها به قول معروف خودمانی نشوید. این گونه آن ها نیز همیشه با شما به همین گونه برخورد می کنند.

۷٫ دخالت نکنید

شما نباید در مسائل خانوادگی خانواده همسرتان که ربطی به شما و خانواده تان ندارد ،دخالت کنید. دخالت کردن در این مسائل باعث می شود که آن ها دید بدی نسبت به شما پیدا کنند و همین طور به آن ها اجازه می دهید که در مسائل شخصی شما دخالت کنند.

۸٫ مشکلات خود را با والدین همسرتان در میان نگذارید

بیان کردن برخی از مشکلات برای خانواده همسر باعث می شود تا کنجکاوی و دخالت آن ها در زندگی شما بیشتر شود.

۹٫ همراه همسر خود باشید

اگر همسرتان استقلال مالی ندارد و در زنگی به پدر و مادرش وابسته است ، تلاش کنید و با همکاری یکدیگر به استقلال مالی برسید. استقلال مالی یکی از مواردی است که دخالت والدین را بر روی زندگی فرزندان کم می کند.

۱۰٫ آن ها را حذف نکنید

شما نباید به هیچ وجه تلاش کنید که والدین را از زندگی همسر خود حذف کنید. زیرا این کار به رابطه شما با همسرتان لطمه می زند. زیرا همسر شما هنوز هم وابستگی زیادی به خانواده اش دارد.

۱۱٫ کار هایی که والدین همسرتان دوست ندارند را انجام ندهید

یکی از مهم ترین کارها برای داشتن رفتار درست با پدر شوهر این است که شما نباید کار هایی را که والدین همسر دوست ندارند را انجام دهید.

مطالب خواندنی:  رفتار درست با شوهری که دست بزن دارد

برای این که بتوانید یک زندگی سالم و بدون درگیری با والدین همسر خود داشته باشید، باید ابتدا شما به آن ها احترام بگذارید و باعث خشم آن ها نشوید تا آن ها نیز کاری که شما دوست ندارید را انجام ندهند.

۱۲٫ کارهایی که می خواهید بکنید را خصوصی نگه دارید

مثلا اگر می خواهید به مسافرتی بروید و دوست ندارید خانواده همسرتان با شما باشد ، موضوع مسافرت را پیش آن ها بازگو نکنید.

۱۳٫ حرف های خود را خودتان بزنید

اگر مشکلی با خانواده همسر خود دارید و یا اینکه از چیزی دلگیر شده اید ، خودتان به آن ها بگویید و از نفر دیگری مانند همسرتان برای رساندن حرف استفاده نکنید.

۱۴٫ اخلاق والدین همسر خود را شناسایی کنید

شما باید اخلاق والدین همسر خود را بدانید و سعی کنید کار هایی که دوست ندارند را انجام ندهید.

در نتیجه

انطور که پیش تر نیز خواندید ، این را فراموش نکنید که والدین همسرتان یکی از دلسوز ترین افراد برای او هستند و خیلی اوقات به همین دلیل خواسته یا ناخواسته در زندگی فرزندشان دخالت می کنند. سعی کنید با آن ها مهربان باشید و آن ها را از خود نرانید.

حمایت خانواده ها در یک زندگی مشترک ، می تواند به موفق شدن و شیرین تر شدن آن زندگی کمک زیادی بکند. از این ها گذشته همسر شما نیز به خانواده خودش وابستگی زیادی دارد و نمی توانید آن ها را حذف کنید.

ولی این را نیز در نظر بگیرید که در نهایت تصمیم گیرنده اصلی برای زندگی شخصی ، شما و همسرتان هستید.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=28545

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.