• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
4

نرم افزار WSATools برای نصب آسان تر اپ های اندروید به ویندوز ۱۱ بازگشت

  • کد خبر : 31624
  • 13 آذر 1400 - 17:48
نرم افزار WSATools برای نصب آسان تر اپ های اندروید به ویندوز ۱۱ بازگشت

نرم افزار WSATools برای نصب آسان تر اپ های اندروید به ویندوز ۱۱ بازگشت نرم‌افزار WSATools یک ابزار نصب کننده اپلیکیشن برای ساب سیستم اندروید روی ویندوز ۱۱ است که اکنون از طریق مایکروسافت استور در دسترس قرار گرفته است. به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،این اپلیکیشن تا پیش از این مشکلات […]

نرم افزار WSATools برای نصب آسان تر اپ های اندروید به ویندوز ۱۱ بازگشت

نرم‌افزار WSATools یک ابزار نصب کننده اپلیکیشن برای ساب سیستم اندروید روی ویندوز ۱۱ است که اکنون از طریق مایکروسافت استور در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،این اپلیکیشن تا پیش از این مشکلات زیادی را برای انتشار روی استور شرکت مایکروسافت تجربه کرده است. در واقع WSATools اخیراً روی فروشگاه مایکروسافت استور در دسترس قرار داشت ولی بنا به دلایلی مایکروسافت تصمیم گرفت که آن را حذف کند.

برای مثال استفاده از نام WSA مایکروسافت را نگران کرده بود زیرا ممکن بود که موجع به ایجاد سردرگمی در کاربران شود. همچنین در دسترس قرار گرفتن آن صرفاً‌ روی ویندوز ۱۱ باید کاملاً واضح به عموم کاربران گوش‌زد می‌شد.

نرم افزار WSATools برای نصب آسان تر اپ های اندروید به ویندوز ۱۱ بازگشت

به هر نحو اکنون به نظر می‌رسد که تمام این مشکلات حل شده‌اند و اکنون می‌توان با مراجعه به مایکروسافت استور، WSATools را دریافت کرد. پس مایکروسافت تصمیم گرفته است که تمام ملاحضات پیشین خود را کنار گذاشته و اجازه دهد که این اپلیکیشن در دسترس کاربران قرار بگیرد.

شما می‌توانید با دانلود این اپلیکیشن، اقدام به نصب اپلیکیشن‌های اندروید روی ویندوز ۱۱ کنید. این ابزار به صورت آشکار به شما اجازه می‌دهد که بدون درگیر شدن در محدودیت‌هایی که مایکروسافت برای ساب سیستم اندروید ویندوز ۱۱ وضع کرده است، به ساید لود کردن اپلیکیشن‌های این سیستم عامل محبوب موبایل دست یابید.

منبع: MS Power User

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=31624

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.