• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 2
0
2

نیانتیک برای ساخت متاورس دنیای واقعی ۳۰۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرد

  • کد خبر : 31394
  • 02 آذر 1400 - 17:17
نیانتیک برای ساخت متاورس دنیای واقعی ۳۰۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرد

نیانتیک برای ساخت متاورس دنیای واقعی ۳۰۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرد نیانتیک، پلتفرم واقعیت افزوده که در حال توسعه بازی‌هایی مثل Pokemon GO است، اخیرا ۳۰۰ میلیون دلار از Coatue جمع آوری کرده است، که ارزش این شرکت را به ۹ میلیارد دلار می‌رساند. این استارت آپ که در سن فرانسیسکو قرار دارد، از […]

نیانتیک برای ساخت متاورس دنیای واقعی ۳۰۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرد

نیانتیک، پلتفرم واقعیت افزوده که در حال توسعه بازی‌هایی مثل Pokemon GO است، اخیرا ۳۰۰ میلیون دلار از Coatue جمع آوری کرده است، که ارزش این شرکت را به ۹ میلیارد دلار می‌رساند. این استارت آپ که در سن فرانسیسکو قرار دارد، از این پول برای ساخت آنچه متاورس دنیای واقعی می‌نامد، استفاده خواهد کرد.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،موسس و مدیرعامل این شرکت، جان هنک، در ماه آگوست به متاورس اشاراتی کرده بود و آن را یک کابوس دستوپیایی خوانده بود، حداقل آن نوعی که به هدست‌های VR نیاز دارد، مانند آنچه در فیلم Ready Player One دیدیم. بر خلاف فیسبوک که اسم شرکتش را به متا تغییر داد تا سرمایه گذاری‌اش در حوزه تکنولوژی VR را هر چه بهتر نمایان کند، نیانتیک می‌خواهد تکنولوژی‌ای را توسعه بدهد که افراد را به دنیای واقعی نزدیک‌تر کند. کمی قبل‌تر، نیانتیک کیت توسعه دهنده Lightship AR (ARDK) خود را رونمایی کرد، که ابزارهایی برای توسعه بازی‌های AR می‌سازد که به کسانی که یک دانش ابتدایی از موتور بازی‌سازی یونیتی دارند، امکان ساخت بازی‌های AR را می‌دهد.

هنک می‌گوید:

در نیانتیک، ما باور داریم انسان‌ها وقتی دنیای مجازیشان به واقعیت تبدیل می‌شود، در خوشحال‌ترین حالت خود قرار دارند. برخلاف یک متاورس علمی-تخیلی، یک متاورس واقعی می‌تواند تجربه ما از دنیایی که برای هزاران سال است می‌شناسیم را ارتقا بدهد.

این جذب سرمایه به گسترش دادن ARDK کمک می‌کند که تا به الان توسط شرکت‌هایی مانند Coachella، Historic Royal Palaces، Universal Pivtures، SoftBank، و PGA آمریکا برای ساخت تجربه‌های واقعیت مجازی استفاده شده است.

مطالب خواندنی:  قیمت مک استودیو شما را شگفت زده خواهد کرد

پس به جای استفاده از تکنولوژی‌هایی مانند هدست‌های VR، که برای اکثریت قابل دسترسی نیست، پروژه‌های AR عمدتا از گوشی‌های هوشمند برای انگیزه دادن به مردم برای جست‌و‌جو در محیط اطرفشان استفاده می‌شوند. ممکن است شما هر روز از کنار یک تابلو نقاشی رد شوید، اما در Pokemon GO یک توضیح Pokestop که توسط یک کاربر ایجاد شده می‌تواند به شما بگوید که آن تابلو نقاشی چه چیزی را بیان می‌کند. نیانتیک می‌گوید ده‌ها میلیون نفر هر ماه بازی‌های این شرکت را بازی کرده و از زمان عرضه بازی‌هایشان، این افراد مجموعا بیش از ۱۰٫۹ میلیون مایل در بازی‌های این شرکت راه رفته‌اند.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=31394

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.