• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
اخبار امروز : 5
0
4

همکاری اپل با ریویان در ساخت خودروهای برقی

  • کد خبر : 46833
  • 18 اردیبهشت 1403 - 16:02
همکاری اپل با ریویان در ساخت خودروهای برقی
شرکت اپل قصد دارد بار دیگر پروژ خودرویی تایتان خود را از سر بگیرد. این شرکت در تلاش است با جلب نظر استارتاپ ریویان همکاری خود با این شرکت در زمینه خودروهای برقی را شروع کند.

همکاری اپل با ریویان در ساخت خودروهای برقی

به گزراش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس ، شرکت اپل قصد دارد بار دیگر پروژ خودرویی تایتان خود را از سر بگیرد. این شرکت در تلاش است با جلب نظر استارتاپ ریویان همکاری خود با این شرکت در زمینه خودروهای برقی را شروع کند.

در اوایل سال جاری، اپل ابتکار خودروی برقی تایتان خود را پس از یک دهه لغو کرد، اما به نظر می‌رسد جاه طلبی‌های خودرویی اپل تمامی ندارد. به گزارش دیجی تایمز این شرکت در حال ارزیابی احتمال همکاری با یک استارتاپ خاص خودروهای برقی ایالات متحده است و گویا ریویان (Rivian) محتمل‌ترین گزینه می‌باشد.

به گزارش دیجی تایمز گمان‌زنی‌ها حاکی از آن است که اپل در حال بررسی همکاری با یک استارتاپ خودروی برقی برای زنجیره تامین می‌باشد. اپل می‌تواند از ۱۰ سال تجربه خود در زمینه خودروهای برقی و رانندگی خودران استفاده کرده و به جای ساخت خودروی اختصاصی، با شرکت دیگری همکاری کند.

اگر چه نحوه همکاری مشخص نیست، اما این گزارش نشان می‌دهد که در رابطه با منابع زنجیره تامین، ریویان را می‌توان به عنوان نامزد پیشرو در این زمینه تلقی کرد. به جزئیات دیگری در گزارش دیجی تایمز اشاره نشده است. هنوز مشخص نیست مشارکت اپل و ریویان به چه شکل خواهد بود یا اینکه آیا خود ریویان علاقه‌مند به چنین همکاری است یا خیر.

لازم به ذکر است نباید زیاد به این گزارش و همکاری اپل با ریویان امید بست زیرا در این گزارش به جزئیات خیلی کم پرداخته شده است و به نظر می‌رسد که صرفاً بر اساس حدس و گمانه زنی در میان تأمین‌کنندگان اپل چنین موضوعی مطرح شده است.

مطالب خواندنی:  تیک تاک و سایر برنامه‌ها در سیستم‌عامل بتا iOS 14 اپل سرک می‌کشند

شاید مهم‌تر از همه، اپل می‌تواند مقداری پول نقد حیاتی را در اختیار ریویان قرار دهد تا آن‌ها را مجاب کند وارد فرآیند چالش برانگیز افزایش تولید خودروهای جدید R2، R3 و R3X ‌این شرکت شود.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=46833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.