• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
اخبار امروز : 5
0
3

واتساپ قابلیت پیام ناپدیده شونده را آپدیت کرد

  • کد خبر : 35151
  • 19 فروردین 1401 - 15:03
واتساپ قابلیت پیام ناپدیده شونده را آپدیت کرد
واتساپ هرچند قابلیت پیام‌های ناپدید شونده را برای حفظ امنیت کاربران ارائه کرد، اما مشکلی که این قابلیت دارد آن است که امکان ذخیره خودکار ویدیو و عکس‌هایی را به کاربر می‌دهد که قرار است از روی گوشی ناپدید شوند.

واتساپ قابلیت پیام ناپدیده شونده را آپدیت کرد

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،واتساپ هرچند قابلیت پیام‌های ناپدید شونده را برای حفظ امنیت کاربران ارائه کرد، اما مشکلی که این قابلیت دارد آن است که امکان ذخیره خودکار ویدیو و عکس‌هایی را به کاربر می‌دهد که قرار است از روی گوشی ناپدید شوند.

حالا متا آپدیتی را برای واتساپ عرضه کرده است که باعث بهبود امنیت این پلتفرم خواهد شد و شما دیگر قادر به ذخیره خودکار فایل‌هایی که قرار است از روی گوشی‌تان ناپدید شونده نخواهید بود.

وب‌سایت WABetaInfo گزارش داده است که این بهبودها هم‌اکنون برای کاربران اندروید و آی‌اواس عرضه شده است و اگر تا قبل از این، شما قادر به ذخیره خودکار فایل‌ها روی گوشی خود بودید، اما حالا این ویژگی محدود به چت‌های ناپدیدشونده شده است.

همانطور که در اسکرین‌شات زیر می‌بینید، واتساپ به‌طور پیش‌فرض گزینه Media Visibility را برای چت‌های ناپدیدشونده در اندروید خاموش خواهد کرد و در آی‌اواس نیز گزینه Save to Camera Roll به‌طور پیش‌فرض خاموش خواهد شد. به این‌ترتیب، شما قادر به ذخیره خودکار فایل‌های ویدیویی و تصاویر چت‌های ناپدیدشونده روی گوشی خود نخواهید بود. البته شما می‌توانید این قابلیت را به‌طور دستی فعال کنید و مانعی برای آن حود نخواهد داشت.

واتساپ قابلیت پیام ناپدیده شونده را آپدیت کرد

واتساپ به‌تازگی قابلیت امنیتی دیگری ارائه کرده است که به کاربران اجازه فورارد کردن پیام‌ها به بیش از یک گروه را نمی‌دهد. این کار جلوی انتشار اسپم‌ها را خواهد گرفت.

قابلیت دیگری که واتساپ در حال کار روی آن است، افزایش حجم فایل اشتراک‌گذاری‌شده در این پلتفرم است. در حال حاضر شما حداکثر حجم فایلی که می‌توانید دریافت و ارسال کنید ۱۰۰ مگابایت است ولی حالا قرار است این محدودیت به ۲ گیگابایت افزایش یابد.

مطالب خواندنی:  فیس بوک از نام و لوگوی جدید خود رونمایی کرد: متا

واتساپ اخیراً قابلیت‌های خوبی را به پلتفرم خود اضافه کرد که از آن جمله می‌توان به قابلیت مولتی‌دیوایس و قابلیت ری‌اکشن به پیام‌ها اشاره کرد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در روزها و هفته‌های آینده چه امکانات دیگری به این اپلیکیشن اضافه می‌شوند.

منبع: PhoneAr

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=35151

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.