• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
اخبار امروز : 5
0
4

پرفروش‌ترین گوشی‌های سه ماهه اول ۲۰۲۴ اعلام شد

  • کد خبر : 46828
  • 18 اردیبهشت 1403 - 15:56
پرفروش‌ترین گوشی‌های سه ماهه اول ۲۰۲۴ اعلام شد
گزارشی تازه نشان می‌دهد که در سه ماه اول سال ۲۰۲۴، آیفون ۱۵ پرو مکس جایگاه پرفروش‌ترین گوشی در بازار جهانی را کسب کرده است.

پرفروش‌ترین گوشی‌های سه ماهه اول ۲۰۲۴ اعلام شد

به گزراش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس ، گزارشی تازه نشان می‌دهد که در سه ماه اول سال ۲۰۲۴، آیفون ۱۵ پرو مکس جایگاه پرفروش‌ترین گوشی در بازار جهانی را کسب کرده است.

آن‌طور که پیداست اپل و سامسونگ به حکمرانی خود در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند ادامه می‌دهند؛ براساس گزارش موسسه تحقیقاتی Counterpoint، این شرکت‌ها ده جایگاه نخست پرفروش‌ترین گوشی‌ها در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ را به محصولات خود اختصاص داده‌اند.

این روند تمایل رو به افزایش مشتریان به گوشی‌های بالارده را نشان می‌دهد زیرا هفت گوشی موجود در لیست با قیمت ۶۰۰ دلار یا بیشتر عرضه می‌شوند. باتوجه به تصویر منتشرشده، اپل با آیفون ۱۵ پرو مکس به عنوان پرفروش‌ترین گوشی در صدر لیست قرار دارد؛ این اولین بار است که یک نسخه پرو مکس از گوشی آیفون خارج از اوج فصل‌های تعطیلات صدرنشین می‌باشد که جذابیت محصولات باکیفیت اپل را نشان می‌کند.

پرفروش‌ترین گوشی‌های سه ماهه اول ۲۰۲۴ اعلام شد

ناگفته نماند که هر چهار مدل آیفون ۱۵ در بین ده گوشی برتر قرار دارند که سه مدل از این سری جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص داده‌اند. البته محبوبیت مدل‌های پرو گوشی‌های آیفون را نمی‌توان انکار کرد به‌گونه‌ای که نیمی از فروش گوشی‌های اپل در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ به این مدل‌ها تعلق دارد که افزایش چشمگیر ۲۴ درصدی فروش آن‌ها نسبت به بازه زمانی مشابه در سال ۲۰۲۰ را نشان می‌دهد.

مدل‌های پرو گوشی‌های آیفون به نیرویی محرک برای کسب درآمد اپل تبدیل شده‌اند که اکنون بیش از ۶۰ درصد فروش را به خود اختصاص داده‌اند. در همین حال سامسونگ با گوشی‌های سری گلکسی S24 دو جایگاه را در بین ده گوشی برتر کسب کرده است؛ به گونه‌ای که نسخه اولترا و معمولی گوشی گلکسی S24 به ترتیب در رتبه پنجم و نهم قرار دارند.

مطالب خواندنی:  تیم کوک مدیرعامل اپل می‌گوید محصولات آتی این شرکت شما را متحیر خواهد کرد

شایان ذکر است که عملکرد قوی این سری با پیشرفت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI ارتباط دارد که سطح جدیدی از تجربیات مبتنی بر هوش مصنوعی را گوشی‌های کاربران به ارمغان می‌آورد.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=46828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.