• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
4

پوست شما زنده است

  • کد خبر : 180
  • 26 فروردین 1396 - 16:54
پوست شما زنده است
اپيدرم از روي هم قرار گرفتن 30 لايه سلولي بوجود آمده است و هر ماه نوسازي مي شود. بنابراين، با استفاده از يک برنامه روزانه مراقبت از پوست، مي توان در يک ماه، زيبايي و سلامتي پوست را به آن بازگردانيد.

پوست شما زنده است

پوست هر ۳۰ روز یکبار بازسازی می شود.

مجله زیبایی سبز،اپیدرم از روی هم قرار گرفتن ۳۰ لایه سلولی بوجود آمده است و هر ماه نوسازی می شود. بنابراین، با استفاده از یک برنامه روزانه مراقبت از پوست، می توان در یک ماه، زیبایی و سلامتی پوست را به آن بازگردانید.

در طول شب پوست بازسازی می شود.

بیشترین بازسازی پوست در طول شب انجام می شود. جریان گردش خون پس از نیمه شب افزایش می یابد و زمینه فعالیت بهتر سلول ها را فراهم می کند. محصولات تغذیه کننده و بازسازی کننده پوست در شب جذب بهتری دارند و در نتیجه مؤثرتر هستند.

برای هرچه زیباتر شدن پوست، باید در طول روز از آن محافظت کرد.

پوست بعنوان یک عضو محافظ عمل می کند. در طول روز، به دلیل قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید، خشکی، تغییرات دمایی، تماس با مواد پاک کننده و محصولات نامناسب، پوست آسیب پذیر می شود و نیاز به مراقبت های خاص دارد. استفاده روزانه از مرطوب کننده ها به ساختار پوست استحکام می بخشد.

یک پوست شفاف و سالم، نتیجه گردش خون مناسب زیر پوست می باشد.

هنگامی که در محیط آرام و بدون استرس به سر می بریم، جریان خون، اکسیژن را به سطح پوست می رساند و درنتیجه، پوست صورتی رنگ و شاداب به نظر می رسد.

می توانیم آثار مشهود افزایش سن را به تأخیر اندازیم.

علائم افزایش سن را می توان کاهش داد و پوست را دوباره جوان کرد. همانطورکه گیاهان با جذب آب و مواد غذایی دوباره سرسبز می شوند، ویتامین ها و مواد فعال مورد نیاز پوست هم به آن طراوت و زندگی دوباره می بخشند. پس از یک دوره مراقبت یک ماهه، پوست جوان تر و شاداب تر می گردد.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=180

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.