• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

چه نوع آرایش با رنگ موی مسی داشته باشیم؟

  • کد خبر : 29714
  • 24 مرداد 1400 - 18:53
چه نوع آرایش با رنگ موی مسی داشته باشیم؟
رنگ موی مسی رنگ زیبا و جذابی است ولی انتخاب رنگ‌های مناسب آرایش رنگ موی مسی، امکان دارد قدری سخت باشد، که با خواندن این نکات این مشکل شما رفع می‌شود.

آرایش با رنگ موی مسی

آرایش برای موهای مسی چگونه باشد

رنگ رژ لب

مو قرمزها نباید رژ لب قرمز استفاده کنند، ولی اغلب رنگی روشن‌تر از قرمز آتشین بهتر است، یا رژ لب تیره‌تر و نه زیاد درخشان.

 

فونداسیون درست استفاده کنید

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از بیتوته،چنانچه شما پوستی تیره‌ است و موهای قرمز دارید، به فونداسیون تیره‌تری نیز نیاز خواهید داشت، ولی چنانچه پوستی بسیار روشن دارید، صورتی روشن‌تر یا هلویی انتخاب کنید. فکر نکنید که همه‌ی مو قرمزهایی که پوستی روشن دارند به پوشش دو برابر احتیاج دارند، می‌توانید، چند رنگ گوناگون را امتحان کنید تا بهترین مورد را تعیین کنید.

makeup copper hair 3

آرایش برای موهای مسی چگونه باشد

 

سایه چشم 

از زدن سایه چشم اکلیلی خودداری کنید، از آنجایی که موهای شما دارای رنگی شفاف یا سیر است، نباید چشمانتان رقیبی برای موهای شما شود. می توانید سایه‌های طبیعی و مات استفاده کنید.

 

موهای قرمز سبب می شود تا چشمانتان بیشتر خودنمایی کند، بنابراین در کل سایه چشم را نادیده نگیرید، ولی رنگ مناسبی انتخاب کنید و به طور درست آن را به کار ببرید تا چشم‌هایتان زیبا شوند. سایه روشن بژ یا صورتی استفاده کنید تا به چشم‌هایتان شفافیت بدهد.

ابروها

چنانچه موهایتان را رنگ کرده‌اید، بهتر است که ابروهایتان را هم رنگ کنید، تا در برابر قرمزی موهایتان ساز مخالف نزنند. اگر خودتان موهایتان را رنگ کرده‌اید، در مورد رنگ کردن ابروهایتان خیلی احتیاط کنید، و فقط ۱۰ دقیقه ابروهایتان را پوشش دهید.

رژ گونه‌ی

بیشتر مو قرمزها به جای صورتی و هلویی با سایه‌ها و رژ گونه‌های مسی بسیار زیبا می‌شوند. رنگ مسی صورت شما را گرم نشان می دهد.

مطالب خواندنی:  پد آرایش پاک کن: راهکاری عالی برای پاک کردن آرایش به طور مؤثر

شامپوی مخصوص موهای رنگ شده

رنگ قرمز سریع ازبین می رود، پس چنانچه موهایتان رنگ شده است، میان هر بار رنگ کردن از شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید. استفاده از این شامپوها شفافیت رنگ موهایتان را حفظ خواهد کرد.

با رنگ‌های آرایشتان بازی کنید

مو قرمز بودن به این معنی نیست که شما باید برای آرایشی تان تنها برخی رنگ‌های محدود استفاده کنید، می توانید رنگ‌های گوناگون را امتحان کنید. خط چشم سرمه‌ای، یا سایه چشم گوجه‌ای یا مسی را برای به دست آوردن چهره ای زیبا امتحان کنید.

 

به جای فونداسیون از مرطوب کننده های رنگی استفاده کنید

چنانچه رنگ پوستتان روشن است، مثل بسیاری از مو قرمزها، آنرا نپوشانید! به جای استفاده از فونداسیون، مرطوب کننده های رنگی استفاده کنید، تا در کنار داشتن صورتی صاف، به جای پوشاندن فونداسیون روی پوستتان آنرا مرطوب کرده باشید!

 

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=29714

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.