• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 5
0
4

چگونه با آرایش لب‌هایی برجسته و حجیم داشته باشیم؟

  • کد خبر : 4586
  • 18 آذر 1397 - 18:33
چگونه با آرایش لب‌هایی برجسته و حجیم داشته باشیم؟

اگر به دنبال داشتن لب‌هایی برجسته هستید اما از طرفی مایل به استفاده از گزینه‌های دائمی یا نیمه دائمی آرایشی (مانند تزریق ژل یا تاتو لب) نیستید، ما به شما ترفندهایی را پیشنهاد می‌کنیم که با کمک آرایش لب به نتیجه دلخواه خود برسید. اگر لب‌های شما به صورت طبیعی بی‌رنگ و فاقد رنگدانه و […]

lip fuller

اگر به دنبال داشتن لب‌هایی برجسته هستید اما از طرفی مایل به استفاده از گزینه‌های دائمی یا نیمه دائمی آرایشی (مانند تزریق ژل یا تاتو لب) نیستید، ما به شما ترفندهایی را پیشنهاد می‌کنیم که با کمک آرایش لب به نتیجه دلخواه خود برسید. اگر لب‌های شما به صورت طبیعی بی‌رنگ و فاقد رنگدانه و یا ناموزون هستند، گزینه‌های پیشنهادی آرایش لب ما کاملا به کمک شما خواهند آمد. با چنین راه‌حلی قادر خواهید بود که لب‌هایی حجیم‌تر، موزون و در عین حال طبیعی داشته باشید.

نکته: اگر لب‌های شما باریک و کم‌حجم هستند استفاده از رژلب‌های تیره را فراموش کنید و سعی کنید تنها از رنگ‌های روشن برای حجیم نشان دادن لب‌های خود بهره ببرید.

قدم اول: با استفاده از بالم، لب‌ها را نرم کنید

Make Lips Look Fuller 1

برای شروع فرآیند آرایش لب، اولین کاری که باید انجام دهید این است که لب‌هایتان را پاکسازی و نرم کنید. شما می‌توانید برای انجام چنین کاری، ابتدا مقداری بالم لب بر روی لب‌هایتان زده و سپس به منظور کنده شدن پوسته‌های لب، از گوش پاک‌کن استفاده کنید. در انتهای این مرحله، لب‌های شما باید کاملا نرم (و نه چرب) باشند.

مرحله دوم: با مداد لب، لب را پر کنید

Make Lips Look Fuller 2

با استفاده از مداد لب، کل لب خود را (به خصوص قسمت‌هایی که فاقد رنگدانه هستند) را پر کنید. اگر مداد لب شما، زیاد کرمی و نرم باشد، کار برای کشیدن خطی دقیق و باریک سخت می‌شود. ضمنا سعی کنید برای حجیم شدن لب‌هایتان از مدادی استفاده کنید که رنگ آن با رنگ طبیعی لب شما هماهنگی داشته باشد.

مطالب خواندنی:  گلکسی S10 5G: بزرگترین گوشی سامسونگ با یک دوربین قدرتمند

Make Lips Look Fuller 3

در این مرحله سعی کنید خط لب را کمی پر رنگ بکشید. در زمان کشیدن خط لب، تلاش کنید که لب‌هایتان کمی کشیده (حالت لبخند) باشند تا تمام لب شما مورد پوشش قرار گیرد. گوشه‌های لب خود (قسمتی که معمولا کم‌رنگ‌تر است) را فراموش نکنید.

قدم سوم: از رژ لب استفاده کنید

Make Lips Look Fuller 4

در این مرحله، از رژ لب یا بالم رنگی استفاده نمایید و سعی کنید رنگی که استفاده می‌کنید بیشترین نزدیکی را با رنگ خط لب شما داشته باشد.

قدم چهارم: هایلایت کردن (اختیاری)

Make Lips Look Fuller 5

در قسمت بالای لب فوقانی خود، از کمی هایلایت استفاده کنید. با انجام این عمل، حجم لب‌های شما چندین برابر خواهد شد.

منبع:ordme.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=4586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.