• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
اخبار امروز : 5
0
8

چگونه از ایجاد حباب در لاک ناخن جلوگیری کنیم؟

  • کد خبر : 42193
  • 15 شهریور 1402 - 16:54
چگونه از ایجاد حباب در لاک ناخن جلوگیری کنیم؟
حباب‌های کوچکی که گاهی در لاک زدن به وجود می آید آزاردهنده هستند، اما ممکن است نشانه‌ای از این باشد که وقت آن رسیده است که لاک خود را جایگزین کنید. استف استون، مانیکوریست مشهور می‌گوید: «حباب‌های لاک ناخن می‌تواند به این معنی باشد که محصول خیلی قدیمی است یا به خوبی از آن مراقبت نمی‌شود». و اگر محصول به خوبی نگهداری نشود، احتمالاً مانیکور شما نیز زودتر از موعد دچار تراشه می شود.

چگونه از ایجاد حباب در لاک ناخن جلوگیری کنیم؟

جلوگیری کردن از حباب شدن لاک روی ناخن

به گزراش مجله زیبایی سبز به نقل از بیتوته،اگر به این فکر می کنید که دقیقا چگونه از ایجاد حباب در لاک ناخن جلوگیری کنید، ما با دو متخصص، استف استون و جولی کندالک صحبت کردیم تا نه تنها نحوه جلوگیری از حباب‌ها، بلکه راه‌حل‌هایی برای ترمیم آن‌ها و اینکه آیا می‌توان پس از ظاهر شدن از شر آنها خلاص شد، صحبت کردیم. برای جزئیات به خواندن ادامه دهید.

چگونه از ایجاد حباب در لاک ناخن جلوگیری کنیم؟

چگونه از ایجاد حباب در لاک ناخن جلوگیری کنیم

چگونه از ایجاد حباب در لاک ناخن پیشگیری کنیم؟

حباب ها را فشار دهید

اگر چه اگر قوطی را تکان دهید نباید با حباب ها مشکلی داشته باشید، فشار دادن برس قبل از استفاده بسیار مهم است. کندالک توضیح می‌دهد: «برای از بین بردن حباب‌های هوا، مهم است که ابتدا حباب‌های برس را هنگامی که آن را از گردن برس می‌کشید بیرون فشار دهید. این باید به جلوگیری از آنها از همان ابتدا کمک کند یا به شما کمک کند تعیین کنید که آیا زمان یک قوطی جدید فرا رسیده است.

قوطی لاک را بین دستان خود بچرخانید

استون می‌گوید: «تکان دادن بیش از حد بطری یا پر کردن مکرر برس در بطری به دفعات می‌تواند حباب‌هایی در لاک ناخن شما ایجاد کند. اگر برس شما کمی حباب دار به نظر می رسد، قوطی را بین دستان خود بچرخانید. برای اینکه پولیش را بدون ایجاد حباب مخلوط کنید، بطری را برای مدت کوتاهی بین دستان خود بچرخانید.

علت حباب زدن لاک ناخن

علت حباب زدن لاک ناخن

مطالب خواندنی:  طراحی های بسیار زیبای ناخن با لاک آبی کاربنی

مطمئن شوید که لایه لاک خیلی ضخیم نیست

اگر فرمول شما خیلی ضخیم باشد، احتمال اینکه حباب ظاهر شود زیاد است. کندالک می گوید: “وقتی یک پولیش خیلی ضخیم باشد، حباب ایجاد می کند.” او پیشنهاد می‌کند که فرمول‌های نازک‌تر را انتخاب کنید، زیرا با فرمول‌های ضخیم‌تر به راحتی از بین نمی‌رود.

برس خود را بررسی کنید

در حالی که ممکن است این یک امر بدیهی به نظر برسد، بررسی برس خود باید اولین کاری باشد که در لیست کارهای شما قرار می گیرد تا بفهمید که آیا پولیش شما حباب می دهد یا خیر. کندالک توضیح می‌دهد: «یکی از راه‌های جلوگیری از شروع حباب‌ها این است که ابتدا آن‌ها را از برس جدا کنید. او توصیه می کند که دسته را از گردن برس بکشید و حباب های هوا را به داخل آن فشار دهید تا از تشکیل آنها در بالای ناخن جلوگیری کنید.

استون موافق است و همچنین توصیه می کند برس را بررسی کنید تا ببینید آیا حباب هایی در محصول روی برس وجود دارد یا خیر. او می‌گوید: «اگر حباب‌هایی روی برس وجود داشته باشد، قطعاً به ناخن‌های شما منتقل می‌شوند، اگر حباب روی برس خود مشاهده کردید، قبل از استفاده از لاک، دوباره برس را در بطری فرو کنید».

علت حباب زدن لاک روی ناخن

علت حباب زدن لاک روی ناخن

لایه های نازک تر بزنید

اگر به تازگی یک قوطی کاملاً جدید خریداری کرده اید، ممکن است مشکل از تکنیک استفاده شما باشد. استون می گوید: «شاید لاک خود را خیلی غلیظ رنگ کرده باشید. وقتی ناخن‌هایتان را رنگ می‌کردید، لاکی که آنجا می‌نشیند می‌تواند حباب‌هایی بین کت‌هایشان داشته باشد که به سمت بالا راه می‌افتند، که احتمالاً به دلیل رنگ کردن بیش از حد ضخیم آن‌ها ایجاد شده است. استون می گوید: «بهتر است برای کنترل بهتر محصول، لایه های نازک رنگ آمیزی شود.

مطالب خواندنی:  رنگ لاک ناخن را با رنگ پوست خود مطابقت دهید

دلیل حباب زدن لاک روی ناخن

دلیل حباب زدن لاک روی ناخن

قوطی را در یک نقطه خنک و خشک نگه دارید

استون توصیه می کند که در بیشتر موارد می توان از ایجاد حباب جلوگیری کرد، مگر اینکه پولیش در قوطی در اثر قرار گرفتن در معرض گرما یا هوا آسیب دیده باشد. برای جلوگیری از این امر، بهتر است لاک خود را در مکانی خشک و خنک با حداقل قرار گرفتن در معرض نور خورشید نگهداری کنید تا عمر لاک خود را تا حد امکان افزایش دهید. همچنین، هنگامی که ناخن‌هایتان را رنگ می‌کنید، حتماً به محض اینکه رنگ‌آمیزی را تمام کردید، بطری را ببندید، زیرا گرما و هوا باعث ضخیم شدن و کدر شدن لاک ناخن شما می‌شوند، که قوام اصلی برای تشکیل حباب است.

علت حباب زدن لاک

علت حباب زدن لاک

از یک قوطی جدید استفاده کنید

اگر هیچ یک از نکات بالا به هیچ وجه کمکی نکرد، وقت آن رسیده است که یک قوطی جدید پولیش بگیرید. لاک ناخن شما ممکن است خیلی کهنه یا ضخیم باشد، و درست مانند هر محصول زیبایی دیگر، احتمالا زمان تعویض آن فرا رسیده است. لاک خود را دور از گرما یا قرار گرفتن در معرض نور خورشید نگه دارید تا به طول عمر آن کمک کنید.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=42193

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.