• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
7

کروم کماکان محبوب ترین مرورگر جهان است

  • کد خبر : 33821
  • 03 اسفند 1400 - 18:33
کروم کماکان محبوب ترین مرورگر جهان است
گوگل کروم سال‌هاست که محبوب‌ترین مرورگر جهان بوده و بر اساس گزارش StatsCounter، در سال جاری نیز 60 درصد از سهم بازار مرورگرهای دسکتاپ را به خود اختصاص داده است. با این وجود، به‌نظر می‌رسد اوضاع در حال تغییر است چرا که حالا مرورگر اج فاصله‌ی خود با سافاری را به شدت کاهش داده است.

کروم کماکان محبوب ترین مرورگر جهان است

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،گوگل کروم سال‌هاست که محبوب‌ترین مرورگر جهان بوده و بر اساس گزارش StatsCounter، در سال جاری نیز ۶۰ درصد از سهم بازار مرورگرهای دسکتاپ را به خود اختصاص داده است. با این وجود، به‌نظر می‌رسد اوضاع در حال تغییر است چرا که حالا مرورگر اج فاصله‌ی خود با سافاری را به شدت کاهش داده است.

مرورگر مایکروسافت اج در چند سال اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته و حالا با فاصله‌ای اندک در پشت سر مرورگر سافاری قرار گرفته است. در حال حاضر سهم مرورگر شرکت اپل از بازار مرورگرهای دسکتاپ برابر با ۹.۸۴ درصد و سهم مرورگر اج نیز ۹.۵۴ درصد است اما بعید نیست که در ماه آینده شاهد جابجایی جایگاه این دو مرورگر باشیم. مرورگرهای فایرفاکس و اوپرا نیز با ۹.۱۸ و ۳ درصد در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

https://dl.greenbeautymag.com/2022/02/Most-Popular-Browsers.webp

این آمار در بخش مرورگرهای موبایل کاملاً متفاوت است. سهم مرورگر کروم در این بخش از بازار ۶۳ درصد بوده و سهم سافاری نیز ۲۶.۷ درصد است اما رتبه‌ی سوم محبوب‌ترین مرورگرهای موبایلی حال حاضر جهان متعلق به مرورگر سامسونگ است. این مرورگر که به صورت پیش‌فرض در تمام گوشی‌های سامسونگ استفاده می‌شود، ۵.۲ درصد از بازار مرورگرهای موبایلی را به خود اختصاص داده است. با این وجود، مرورگر مایکروسافت اج کماکان در بین کاربران گوشی‌های هوشمند محبوبیت چندانی ندارد.

https://dl.greenbeautymag.com/2022/02/Most-Popular-Browsers-1.webp

نظر شما در مورد محبوب‌ترین مرورگرهای حال حاضر جهان چیست؟ به‌نظر شما در حال حاضر بهترین مرورگر اینترنت کدام است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب خواندنی:  مایکروسافت کاربران را به استفاده از مرورگر اج وادار می کند

منبع: Gizchina

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=33821

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.