• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
اخبار امروز : 6
0
0

کنسول دستی AOKZOE A2 Ultra با پردازنده Core Ultra 7 اینتل معرفی شد

  • کد خبر : 46312
  • 27 فروردین 1403 - 18:28
کنسول دستی AOKZOE A2 Ultra با پردازنده Core Ultra 7 اینتل معرفی شد
شرکت چینی AOKZOE به طور رسمی از جدیدترین کنسول بازی دستی خود با نام AOKZOE A2 Ultra در رویداد Extreme Masters شرکت اینتل رونمایی کرد. این کنسول مجهز به پردازنده Intel Core Ultra 7 155H با عملکرد بالا است.

کنسول دستی AOKZOE A2 Ultra با پردازنده Core Ultra 7 اینتل معرفی شد

به گزراش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس ، شرکت چینی AOKZOE به طور رسمی از جدیدترین کنسول بازی دستی خود با نام AOKZOE A2 Ultra در رویداد Extreme Masters شرکت اینتل رونمایی کرد. این کنسول مجهز به پردازنده Intel Core Ultra 7 155H با عملکرد بالا است.

کنسول دستی AOKZOE A2 Ultra دارای صفحه نمایش ۷ اینچی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ است. این کنسول از رم LPDDR5X با کلاک ۷۴۶۷ مگاهرتز برای ارائه‌ی عملکرد بهتر استفاده می‌کند و کاربران می‌توانند از بین دو نسخه‌ی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت رم برای کنسول خود به انتخاب بپردازند. برای فضای ذخیره سازی، این کنسول از یک SSD PCIe 4.0 M.2 2280 استفاده می‌کند و یک فن خنک کننده، کنسول را در هنگام اجرای بازی‌های سنگین خنک نگه می‌دارد. این کنسول از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۴ و وای‌فای ۷ پشتیبانی می‌کند و وزن آن ۶۶۶ گرم است.

کنسول دستی AOKZOE A2 Ultra با پردازنده Core Ultra 7 اینتل معرفی شد

تریگرهای این کنسول از تکنولوژی Hall effect برای ارائه تجربه‌ای بهتر استفاده می‌کنند و دارای نورپردازی داخلی RGB به همراه قابلیت شخصی سازی هستند. کنسول دستی AOKZOE A2 Ultra از ویندوز ۱۱ استفاده می‌کند و باتری ۱۲۶۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی آن می‌تواند تا ۳ ساعت متوالی برای بازی شارژدهی داشته باشد.

برای مقایسه، نسخه غیر اولترا این کنسول دارای پردازنده AMD Ryzen 7 7840U، گرافیک AMD Radeon 780M و ۳۲ گیگابایت رم است. صفحه نمایش ۷ اینچی این کنسول از وضوح فول ‌اچ ‌دی استفاده می‌کند و گزینه های ذخیره سازی آن از ۵۱۲ گیگابایت تا ۲ ترابایت متغییر هستند. این کنسول از سیستم خنک کننده مایع برای خنک ماندن در هنگام بازی استفاده می‌کند و با استفاده از شارژر ۶۵ واتی GaN به سرعت شارژ می‌شود. همچین این کنسول از Wi-Fi 6E و بلوتوث پشتیبانی می‌کند و به همراه درگاه‌های متعدد، گزینه‌های اتصال زیادی را ارائه می‌دهد.

مطالب خواندنی:  اپل تیم مهندسی پروژه خودروی الکتریکی اپل کار را تغییر داد

با توجه به آن که کنسول دستی AOKZOE A2 از قیمت پایه‌ ۶۹۹ دلاری برخوردار است، احتمالا باید انتظار قیمت بالاتری برای نسخه Ultra آن داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=46312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.