• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
اخبار امروز : 4
0
1

گلکسی A55 به زودی معرفی می شود

  • کد خبر : 44902
  • 18 بهمن 1402 - 16:51
گلکسی A55 به زودی معرفی می شود
به نظر می‌رسد گوشی گلکسی A55 سامسونگ با توجه به تائیدیه‌های جدیدی که دریافت کرده است به زودی معرفی خواهد شد.

گلکسی A55 به زودی معرفی می شود

به گزراش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس ، به نظر می‌رسد گوشی گلکسی A55 سامسونگ با توجه به تائیدیه‌های جدیدی که دریافت کرده است به زودی معرفی خواهد شد.

این گوشی به تازگی تائیدیه NBTC تایلند را دریافت کرده است که نشان می‌دهد ما در حال نزدیک شدن به زمان معرفی این گوشی هستیم.

گلکسی A55 اخیرا در گیک بنچ تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ ظاهر شده بود که ارتقای قابل توجهی نسبت به اگزینوس ۱۳۸۰ در A54 و اگزینوس ۱۲۸۰ در A53 خواهد بود. این تراشه از پردازنده گرافیکی Mali استفاده نخواهد کرد، بلکه به جای آن از پردازنده گرافیکی Xclipse 530 مبتنی بر AMD RDNA2 استفاده خواهد کرد.

این پردازنده از نظر تئوری می تواند قابلیت رهگیری پرتو را در بازی‌ها داشته باشد. در بخش پردازشی نیز شاهد پیشرفت‌هایی در مقایسه با اگزینوس ۱۳۸۰ خواهیم بود، بطوریکه گلکسی A55 امتیاز تک هسته‌ای ۱۱۲۷ و امتیاز چند هسته‌ای ۳۰۹۰ را در گیک‌بنچ کسب کرده است، در حالیکه A54 به ترتیب امتیازهای ۱۱۰۸ و ۲۷۹۷ را کسب کرده بود.

گلکسی A55 به زودی معرفی می شود

نمونه استفاده شده در گیک‌بنچ دارای ۸ گیگابایت رم است و طبق شایعات قبلی، گلکسی A55 احتمالا دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی FHD+ 120Hz OLED، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سیمی ۲۵ وات (بدون شارژر در جعبه) خواهد بود.

اخیرا هم گلکسی A25 در دیتابیس گیک بنچ مشاهده و برخی از مشخصات آن فاش شده بود. بر اساس اطلاعات گیک بنچ، گلکسی A25 5G از تراشه‌ی اگزینوس ۱۲۸۰ استفاده می‌کند که دارای دو هسته‌ با فرکانس ۲.۴۰ گیگاهرتز و ۶ هسته با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز می‌باشد.

مطالب خواندنی:  همه چیز درباره پلی استیشن ۵: پنجمین سامورایی

برای مقایسه، گلکسی A24 از تراشه‌ی هیلیو G99 شرکت مدیاتک بهره برده بود. لیست گیک بنچ همچنین به استفاده‌ی این گوشی از ۸ گیگابایت رم اشاره داشته است.

گلکسی A25 5G موفق شده در بنچمارک گیک بنچ ۶.۱۰ در بخش عملکرد تک‌هسته‌ای نمره‌ی ۹۳۷ و در بخش عملکرد چندهسته‌ای نیز نمره‌ی ۲۱۰۶ را به دست بیاورد.

گفته می‌شود سامسونگ گلکسی A25 را با قابلیت‌هایی Samsung Knox و Samsung Pay ارائه خواهد کرد و ممکن است چهار سال به‌روزرسانی اندروید و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی برای آن عرضه کند که برای یک گوشی سطح پایه فوق‌العاده است.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=44902

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.