• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
اخبار امروز : 7
0
2

گلکسی M15 سامسونگ با یک باتری غول‌پیکر در راهست

  • کد خبر : 43884
  • 07 دی 1402 - 15:38
گلکسی M15 سامسونگ با یک باتری غول‌پیکر در راهست
طبق یک گزارش جدید، ظاهرا سامسونگ در حال کار روی گلکسی M15 با یک باتری بزرگ است که در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

گلکسی M15 سامسونگ با یک باتری غول‌پیکر در راهست

به گزراش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،طبق یک گزارش جدید، ظاهرا سامسونگ در حال کار روی گلکسی M15 با یک باتری بزرگ است که در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

GalaxyClub افاش کرده که گلکسی M15 دارای یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. این در حالیست که گلکسی A15 از یک باتری کوچکتر ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

همچنین به نظر می‌رسد که این گوشی از تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس بهره خواه برد، از نظر تئوری این گوشی باید مشخصات بهتری نسبت به مدل سری A داشته باشد.

متأسفانه گزارش امروز اطلاعات بیشتری درباره این گوشی منتشر نکرده است. اما انتظار می‌رود در روزهای آینده جزئیات بیشتری از آن فاش شود.

بد نیست بدانید که گلکسی A15 دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی AMOLED با بریدگی ناچ و رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (FHD+)، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت است.

این گوشی دارای دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و سیستم دوربین سه گانه در پشت است که شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

این گوشی همچنین دارای حسگر اثر انگشت کناری، جک ۳.۵ میلی‌متری و اسلات کارت MicroSD است و از شارژ سیمی ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند.

گلکسی A15 رابط One UI 6 مبتنی بر اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند و تا ۴ نسل آپدیت اندروید و ۵ سال به‌روزرسانی امنیتی را دریافت خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=43884

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.